Bavarian Nordic — November 2025
-
I få nok aldrig det rette tal at vide, men tror IKKE på de 60%. “Tilbudsgivers foreløbige og ikke-bindende opgørelse” hvad skal man lige sige til sådan en. Vinden var lidt ustabil
-
Hvorfor indkalder de ikke til en ekstraordinær generalforsamling. Er de bange for at de bliver afsat? Informationsmøde - det syntes jeg er lidt malpalceret i denne situation. Er det så meningen at "rektor" nu skal belærer "eleverne" om hvordan de nu skal se på verden. Der er jo ikke lagt op til dialog når det hedder informationsmøde.
-
6/11 2025 16:17 af LP90 - Så vidt jeg ved er der ikke nogen "cool down" periode i Danmark for at genfremsætte et bud. Hvis de har lyst kan de i morgen genfremsætte bud. Hvis de havde købt op de tilbudte aktier var der nogle grænser de næste 6 måneder men ikke nu hvor de fuldt og helt har trukket buddet.
-
Jeg har indtryk af der var mange herinde som var på "Nej" fløjen og derfor tillykke til alle disse. Der er muligvis også en del som havde accepteret tilbudet som nu fortsat sidder med aktien. Velkommen tilbake til normalt ejerskab. Der bliver litt turbulens de næste par dage men regnsakbet vil sikker stabilisere situationen.
-
NASDAQ Copenhagen har nu også fjernet selskabet fra observationslisten - 6/11 2025 16:17 af LP90
-
Bavarian Nordic A/S - Observation status removed
Nasdaq Copenhagen A/SEquity Market informationBavarian Nordic A/S - Observation status removedNasdaq Copenhagen has today removed observation status for:ISIN NameDK0015998017 BAVARIAN NORDICThe company's observation status is removed, as…
TradingView (www.tradingview.com)
-
Bloomberg skriver "Den langvarige opkøbssag førte til, at flere analytikere og investorer hævdede, at budgiverne og Bavarians bestyrelse havde misforstået aktionærstemningen og undervurderet modstanden blandt en stor gruppe danske investorer op imod kapitalfondene." https://www.bloomberg.com/news/articles/2025-11-06/bavarian-bidders-drop-takeover-offer-after-investor-pushback
-
Jeg kan se at bestyrelsesformanden er ude at sige at vil “resume a value-creating dialogue”. Det er positivt at det er dialog.
-
ATP efter afvisning af kapitalfondes bud på Bavarian: Vi har fortsat tro på selskabet https://proinvestor.com/investornyt/1380072/atp-efter-afvisning-af-kapitalfondes-bud-pa-bavarian-vi-har-fortsat-tro-pa-selskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind