Bavarian Nordic — November 2025
-
CC - måske - men alle der har sagt ja i deres kampagne med 250kr kan de jo ikke indløse - så skal kursen godt nok på himmelflugt her i de sidste timer/minutter
-
Da minimumsbetingelsen for accept derfor ikke er blevet opfyldt, har Tilbudsgiver oplyst Bavarian Nordic, at de har besluttet at tilbagekalde Tilbuddet i overensstemmelse med afsnit 5.11 i tilbudsdokumentet. Som følge heraf er Tilbuddet uigenkaldeligt bortfaldet og vil ikke blive gennemført. Alle accepter af Tilbuddet er uden retsvirkning. Der vil ikke blive erhvervet aktier under Tilbuddet, og der vil ikke blive udbetalt vederlag til aktionærer, der har accepteret at sælge deres aktier i Tilbud
-
Hvad sker der med kursen ????
-
Konsortium bestående af Nordic Capital og Permira offentliggør det foreløbige resultat af overtagelsestilbuddet til aktionærerne i Bavarian Nordic og at Tilbuddet tilbagekaldes og ikke vil blive gennemført. https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/459e9eb0-c2f8-47de-a2de-9505b68ddba3
-
En glædens dag. Nu er det bare med at få købt, for nu er der frit lejde til at tjene på aktien
-
Lexus - ja jeg er nordjyde, og det har givet mig medvind hele livet
-
Min respekt for Bavarian Nordic er genetableret. Det var en klog beslutning. Men hvis de havde startet med at få en aftale med ATP var de kommet i mål.
-
Min respekt for Nordic Capital skulle der stå
-
Formanden i Børsen "Vi respekterer aktionærernes beslutning, hvilket betyder, at Bavarian Nordic vil fortsætte som et selvstændigt børsnoteret selskab med den nuværende vækststrategi. Bavarian Nordic er et rentabelt og stærkt selskab, der er godt positioneret til at fortsætte væksten, og bestyrelsen har fuld tillid til ledelsens fortsatte eksekvering af strategien, hvilket bl.a. indebærer overvejelser om, hvordan værdiskabelsen kan accelereres,"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind