Bavarian Nordic — November 2025
-
Er det rigtigt, at køber, bestyrelse og bank løbende ved, hvor mange der har tilsluttet sig KF's ublu tilbud - mens vi aktionærer, der faktisk ejer selskabet, ikke må få det at vide? Det er helt absurdt. Hvem har fundet på de regler? Det må laves om.
-
-
-
Tak @bikube - det burde jeg nok have regnet ud! Til gengæld er det på sin vis underholdende at se deres krumspring, selvom det også er ret frustrerende... Det kan kun betegnes som ren chikane - og det burde være ulovligt. Jeg håber, nogen gør noget ved det bagefter.
-
CGD d.d.
“Smarter Vaccine Doses: A High-Impact Fix for Global Immunization” https://www.cgdev.org/blog/smarter-vaccine-doses-high-impact-fix-global-immunization -
Jeg er også blevet kontaktet flere gange af Nordea og med to kontakt personer som jeg kan følge op med, hvis jeg vil sælge. Hvem betaler regningen for hele dette service-apparat?
-
Rolf Sørensen er ude
-
Fik lige en “Breaking” fra Børsen - men den “forsvandt”, da jeg trykkede på notifikationen. Noget med en der stoppede øjeblikkeligt. Synes jeg så ordene investor relations.” Ønsker ikke at løbe med noget, “der ikke er…” Synes bare det var underligt… Måske kommer der noget efter børslukketid
-
Kære værdsatte aktionær i Bavarian Nordic. Jeg må desværre informere dig om, at Rolf Sass Sørensen, VP for Investor Relations, har besluttet at forlade Bavarian Nordic efter næsten 20 års tro tjeneste i virksomheden. Rolf har fulgt selskabets udvikling fra en lille biotekvirksomhed til en sund vaccinevirksomhed og har nu besluttet, at tiden er inde til at søge nye muligheder
-
Mail fra CFO Henrik Juuel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind