Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Cupcake - Tak
-
29/10 21:41 af Cupcake - Jeg downloader altid Excel arket og gennemgå det.
-
Jeg når desværre ikke at skrive mere udførligt de seneste udmeldinger i mandags fra Gavi, EU og Africa CDC som tidligere lovet - men deler her links, der er MUST READ for Bavarian-aktionærer https://proinvestor.com/boards/129271
-
29/10 EU - HERA / INTPA*
Interview with Martin Seychell, Deputy Director-General, INTPA
Why is investing in regional and local manufacturing capacity essential to strengthening health security, and what is the EU doing to support it? Se indlæg 129272 https://proinvestor.com/boards/129271/
-
Godmorgen

-
Godmorgen.

-
Jeg har tænkt en del over Morgan Stanley meldingen og jeg må nok desværre sige at jeg er tilbake på min oprindelig tanke med at dette opsamling af aktier på vegne af de to kapitalfonde. Meldingen bliver nemt til ønsketænkning om noget andet.
-
Transaksaktionen fra Carnegie kan dreje sig om at lukke short-positioner.
-
Forklaring på at de har trukket meddelelsen kan være at kursen begynde at falde på grund af manglende tro på at tilbudet ville få succes. Straks meddelelsen blev udsendt steg kursen. De har altså kunne købe aktier billiger ved at trække storaktionær-meddelsen ud.
-
7:12 es. Helt enig.men har MS en aftale med KF, så skal den jo meldes. Og igen, hvem tager kursrisikoen på de 5,2 % hvis tilbuddet falder? Med mindre man er committet, og vil bære dette igennem, koste hvad det vil. Lige nu sælger en masse, fordi de vil købe op i kurs 180-200 om få dage, dette er nej sigere til tilbuddet, så ganske smart af KF at suge dem op, hvis de vil hæve buddet senere til 265-270. De kæber stadig noget billigt, de burde som minimum have givet 325 for. Det er klogt af KF…
-
Børsen skriver efter markedsåbning “Hvorfor og for hvem Morgan Stanley køber op for er uvist, men Børsen var i kontakt med Danske Banks chefhandler Mads Zink om udmeldingen i går. Han bemærker, at man skal huske, at MS er "prime broker" for mange investorer inkl. hedgefonde, så der kan være flere forskelige kunder hos MS bag denne transaktion.”
-
(forts.) Jacob Brejnebøl Knudsen fra Arthascope skriver bl.a. efter diverse kendsgerninger… “Så er spørgsmålet, hvem Morgan Stanley køber op for - næste onsdag er deadline for at acceptere kapitalfondenes bud på 250 kr. pr. aktie. Bavarian går nogle spændende uger i vente."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind