Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Hold nu kæft hvor er der evig og altid støj om den aktie. Har haft en betydelig investering i aktien i tæt på 20 år, men er hver gang blevet skuffet, når der skal til at ske noget. Jeg må åbenbart have behov for at pine mig selv og min økonomi, siden jeg bliver ved med at holde fast. Er der en medicinsk/latin udtryk for hvad det er jeg fejler
-
Strøjer, jeg undersøger om det kan komme med i den store Lademanns bog om sundhed og sygdom.
-
Bavarians bejlere ændrer bud: Kun to tredjedele skal acceptere. Virker som om de er ved at panikke

-
Bavarian købere reducerer krav til 66% accepter, men har nu kun 37% https://proinvestor.com/investornyt/1373109/bavarian-kobere-reducerer-krav-til-66-accepter-men-har-nu-kun-37
-
Hansi, ved 67% kan de lave rettede emissioner, så det kun er dem selv der udvider aktiekapitalen. Men ikke til hvilken som helst kurs. Det skal være markedskonformt, så de vil helt sikker sidde og vente på en lav kurs for at komme igennem med udvandingen.
-
Denne meddelelse tyder på, at de er villige til at gennemføre emissions amagdon
. Det er en dramatisk udvikling. -
Der er 2 ting i den, 1. de vil gå rigtigt langt (klart, det er jo en pissegod forretning for dem), så hvad mon der skal til for at de kommer op på 67%. 1. kursen bør nærme sig kurs 250. 2. er de villige til at smide yderligere 10/15 kroner i puljen, vil de måske komme i mål eller tæt på. Lige nu ligger der en klump på 20000 aktier i kurs 241,5, så måske er opkøbet igang ?
-
Er der nogen som kan hørte det ? Her blev sagt «Skak» til ATP. Vi er ikke på skakmat endnu men dette er klart en trussel. Det er for sent nu at indkalde til X-GF og bestyrelsen har ingen grænser for hvad de spiller med på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind