Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
@ES - Man kan således undre sig over, at Dimensional Fund Advisors - der VAR 3. største aktionær i BN - har en politik om, at de ikke kommenterer på selskabsspecifikke hændelser, og så alligevel har stor lyst til at fortælle i Børsen, at de har solgt ud af BN, da der ikke er mere at komme efter…
-
Lige meget hvor uprofessionelle vi mener dette er kørt, er det jo kæmpe smart af KF, lige om lidt kommer de med yderligere 15 kroner, og så tænker alle. Ok den båd er kørt, og så går de videre, og så har KF sparet 25% i dette. Hvorfor ? Fordi metaltrætheden i Bavarian er overdøvende, og alle kigger på tidligere kurser og ikke værdien inde i aktien. Og så er vi nogle få der kan råbe og skrige, men så længe der ikke laves en egentligt værdiansættelse og kun kigges på kursgevinst, så ender vi der.
-
Det synes jeg, at jeg længe har forsøgt at gøre rede for - og fortiden kan ikke bruges i dag eller fremover. Bavarian er et andet sted. Kun ledelsen er den sammen - og den skal udskiftes efter dette - sammen med bestyrelsen. Mange analytikere er ikke tilstrækkeligt informeret - de er undskyldt, da de har mange aktier at kere om. Så skal de blot undlade at udtale sig som eksperter. Nu vil jeg gå på Rijksmuseum:-)
-
The Guardian i dag “ Three cases of severe mpox reported in California, health officials say” https://www.theguardian.com/us-news/2025/oct/20/three-cases-severe-mpox-california?CMP=Share_iOSApp_Other
-
Jeg har i debat-tråden "Bavarian - Hold kursen DAF - stå fast ved roret" svaret Gladaktionær om spørgsmål med erfaring fra ekstraordinær GF i børsnoterede selskaber i DK.
-
(Guardian fort.) “The vaccines are completely protective,” + “Vaccines can prevent the severity of disease. If you were to get mpox, you would be less likely to need advanced care.” Sagen er, at disse tilfælde ikke relateres til rejse! Jynneos omtales.
-
Hold nu kæft hvor er der evig og altid støj om den aktie. Har haft en betydelig investering i aktien i tæt på 20 år, men er hver gang blevet skuffet, når der skal til at ske noget. Jeg må åbenbart have behov for at pine mig selv og min økonomi, siden jeg bliver ved med at holde fast. Er der en medicinsk/latin udtryk for hvad det er jeg fejler
-
Strøjer, jeg undersøger om det kan komme med i den store Lademanns bog om sundhed og sygdom.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind