Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
-
Vi var flere der havde forudset, at de langt fra ville komme i mål. Min pointe er, at de virker enten utroligt grådige, eller simpelthen uprofessionelle. Det kan sagtens være, at de har lavet andre forretninger, hvor få folk kan “snøres”, men de er novicer ift opkøb i offentligheden
-
Prisen på Bavarian har i mange år været under fair value, så det er jo det mentale man har at spille på. Desuden har mange i mange år nok søgt efter en mulighed for at komme ud, efter alle de fejlslagne forsøg. Alle snakker tidligere historier og kurser og prøver slet ikke på at lave en rimelig betragtning på fremtidigt cashflow og muligheder. Lige nu sidder man og kigger på mulighed for fald, hvis KFs tilbud falder. Jamen hvad med de mia kroner som ligger og skulle bruges til tilbagekøb ?
-
Hvis jeg kunne tage 50% af Bavarian til den kurs, og så godt nok skulle bære rundt på ATP, og nogle større investorer. Så ville jeg tage det. Investere. Vente et år og komme med et nyt tilbud. Måske de 300. men så har jeg da sparet 50*40.000.000 aktier = 2 mia kroner. Det kan da også noget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind