Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Hvis jeg kunne tage 50% af Bavarian til den kurs, og så godt nok skulle bære rundt på ATP, og nogle større investorer. Så ville jeg tage det. Investere. Vente et år og komme med et nyt tilbud. Måske de 300. men så har jeg da sparet 50*40.000.000 aktier = 2 mia kroner. Det kan da også noget.
-
@støjer: de skal meddele markedet hvis de handler i aktien. Se nederst i denne tråd: https://proinvestor.com/boards/127974/
-
Michael Voss i MedWatch 10/10 : "Jeg synes, det er absurd og utilstedeligt. Det sætter en tyk streg under, at han er uegnet til at være bestyrelsesformand i et børsnoteret selskab,” + "Jeg vil sige det sådan, at det er temmelig malplaceret, at hans fokus i interviewet er, hvor positiv en fremtid selskabet har, efter at investorerne har solgt deres aktier." Og Voss’ fokus i Millionærklubben i morges var pludselig centreret omkring alle dårligdomme i fortiden… For at retfærdiggøre sin omvendelse…
-
Hvis KF skulle få 50-55% af aktierne. Vil der være meget færre aktier at handle frem og tilbage. Det er måske ikke det værste. Hvis KF vel og mærke kan opføre sig ordentligt.ATP er ikke den værste at have til holde dem i ørerne. Jeg tror der er en rimelig chance for at KF kommer lige over 50%.
-
Børsen 15:41 Løgstrup: køber op og mener best. sidder med et problem. Tror det er meget usandsynligt, at KF når mål. Kritiserer best. Har øget sin ejerandel i vaccinekæmpen til lidt over 55.000 aktier onsdag formiddag, før ny bud. Mener BN er langt mere værd, end kursen og buddet viser, KF har fejlvurderet DAF’s styrke.
-
Her er linket til artiklen Børsen online http://borsen.dk/nyheder/investor/investor-kober-op-i-bavarian-de-sidder-med-et-problem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind