Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
@Fandel, hvordan definerer du en god kurs? Havde kursen været tæt på 250, så ville der være en forventning om at KF får held med deres opkøb - og det er mange jo imod. Hvis kursen omvendt ligger omkring de 240 som nu, så tror de fleste vel ikke at købet går igennem - og så kommer kursen sikkert til at falde betydeligt tilbage, hvis KF kapitulerer.
-
Bavarian Nordic: Derfor er aktien havnet "midt imellem" https://proinvestor.com/boards/128957
-
Jeg ved ikke om den nye lavere kurs er for at skræmme igen, For med den kurs som markedet sætter lige nu, er det tydeligt, at der er nogen som vil ud af aktien, i forhold til at tilbuddet falder. Kursdannelsen på Bavarian er underlig. Når en klart afkasthungrende kapitalfond er villig til at give kurs 250 for en aktie, er der jo en forholdsvist sikkert afkast af hente. Men alligevel tiltror man ikke aktien værdi. Mon ikke vi ser en voldsom stigning hos shorterne ?
-
Voss siger i Millionærklubben, at han har anbefalet Kapitalfondene, at sænke acceptgrænsen! Han smider her en redningskrans til KF, tænker man. Men mon ikke, at det er en del af aftalen med KF, at Voss skal sige det? Så kommer ønsket om at nedsætte acceptgrænsen jo ikke fra KF, selv om det hele tiden var tanken… Altså aftalt spil!
-
250kr er ikke nok - havde de hævet til 275kr er jeg rimelig sikker på at de ville komme over 50,1% - tror det hele falder til jorden - KF trækker sig - ALLE i bestyrelsen skal ud og nye skal vælges der vil det bedste for aktionærerne - det vil give uro en tid og kursen vil nok falde - husk vi har INTET hørt hvad der har været af ordrer som man kun kan undre sig over - ser frem til næste kvartals regnskab .. de har sikkert holdt guldkornene tilbage pga KF bud. Blot min mening - og jeg holder mine
-
-
Vi var flere der havde forudset, at de langt fra ville komme i mål. Min pointe er, at de virker enten utroligt grådige, eller simpelthen uprofessionelle. Det kan sagtens være, at de har lavet andre forretninger, hvor få folk kan “snøres”, men de er novicer ift opkøb i offentligheden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind