Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
"Hvor blev nyhederne af, Bavarian?" 150.000 mpox-vacciner afskibet til Afrika i september. Fra UNICEF og "donation" fra Bavarian Nordic. Se debat https://proinvestor.com/boards/128891
' -
Nu krydser vi kl. 18.00 og det betyder at vi er uden for vanlig dansk kontortid. Har Dansk Bank så travlt med at tælle op valgresultatet at vi må vente til midnat eller sker der ting i kulisssen. Jeg syntes det hele lidt mere interessant nu.
-
Mathilde blev stukket af myg på drømmerejsen – pludselig kunne kæresten ikke få kontakt
For et halvt år siden blev Mathilde Elmer ramt af en sjælden sygdom på Bali. I dag mærker hun stadig eftervirkningerne.
Jyllands-Posten (jyllands-posten.dk)
-
@EliotSpitzer Jeg er rimelig sikker på at fristen for meddelelse af resultat og evt. forlængelse først udløber i morgen kl. 11.00
-
Mathilde blev stukket af myg på drømmerejsen – pludselig kunne kæresten ikke få kontakt". Det viser netop pointen fra tidligere indlæg, at folk ned Chikungunya bliver fejldiagnosticeret som værende syg med Dengue og derfor kommer alt for sent i behandling. Og dette er et globalt problem!
-
(fort.) Skal lige have begyndelsen med.... @butterboy - 1000 tak for link til artiklen "Mathilde blev stukket ...
-
Viborg3 og Dusør - I har helt ret. De har 18 timer. Overtagelsestilbudsbekendtgørelsen er meget klar her - Den siger følgende:
-
"§ 21, stk. 3 i bekendtgørelsen om overtagelsestilbud fastslår, at tilbudsgiveren senest 18 timer efter udløbet af tilbudsperioden skal offentliggøre en meddelelse om, hvorvidt tilbuddet forlænges eller afsluttes. Denne meddelelse skal også indeholde det foreløbige resultat af tilbuddet. Det endelige resultat skal offentliggøres senest tre hverdage efter tilbuddets afslutning. "
-
Men bemærk at der står også at "Denne meddelelse skal også indeholde det foreløbige resultat af tilbuddet.". Dette syntes jeg ikke at vi så ved sidste meddelse.
-
KapitalWatch 14/10 16:41 "To danske pensionsselskaber afviser kapitalfondes bud på Bavarian Nordic
De to pensionsselskaber havde ved udgangen af august investeringer for henholdsvis 345 mio. kr. og 43 mio. kr. i Bavarian Nordic." + " Med tæt på et døgn til deadline, meddeler 2 pensionsfonde, at...." https://kapwatch.dk/nyheder/kapitalfonde/article18637078.ece -
Jeg vil stadig fastholde, at jeg ikke er tilfreds med det "foreløbige resultat" i den seneste meddelelse. Jeg vil derfor henvise til Vejledningen om bekendtgørelse om overtagelsestilbud. Her står:
-
"
Meddelelsen skal indeholde det ”foreløbige” resultat af tilbuddet, uanset om tilbuddet bliver forlænget eller afsluttet. Med ”foreløbig” forstås, at tilbudsgiver skal inkludere så mange oplysninger om
resultatet som muligt. Tilbudsgiver skal herunder oplyse, hvor stor en andel af stemmerettighederne
tilbudsgiver antager at have opnået. For frivillige tilbud skal tilbudsgiver oplyse, om betingelserne
antages at være opfyldt eller ej."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind