Bavarian Nordic — September 2025
-
Bavaninvestor — dit alias antyder, at dine investeringer har et særligt fokus på Bavarian Nordic. Jeg kan se, at din profil blev oprettet den 6. september 2024
, hvilket falder sammen med det tidspunkt, hvor interessen for en mulig ny Mpox-epidemi tog fart. Jeg oplever dog, at du er ret skeptisk over for flere emner, som mange af os ellers ser som positive for Bavarian Nordic. Har du givet tilsagn om at ville sælge dine aktier til en kapitalfond? -
Set i lyset af den globale situation og den udbredte usikkerhed, virker det mest nærliggende, at et pharmaselskab inden for et relativt stabilt EU, og som samtidig er stærkt inden for vacciner, står som budgiver. Er der så ikke reelt kun Sanofi tilbage?
-
Enig. Meget bør gentænkes. Se evt. Valdemar Schmidts Kronik i Børsen https://borsen.dk/nyheder/opinion/balladen-om-bavarian-udstiller-centrale-udfordringer-ved-virksomhedsoverdragelser Referat her https://proinvestor.com/boards/128029/ indlæg 128327
-
YPE og Cupcake - Jeg lave et indlæg i debatten lidt senere i eftermiddag på de formelle regler for tidsmæssig afvikling som Finanstilsynet i DK har for tilbud om overtaglese.
-
Der er nu et indlæg om regler for tidsperioden for overtagelseforslag i debatten under "
Bavarian/Borgerforslag" -
YPE: NB Jeg har set dit spørgsmål fra weekeden.
-
Det er jo altid en fordel at en aktør må vise frem hvad kort de sidder med på hånden under et spil. Når denne uke er omme er det klart om der er kommet en forlængelse og evt. med et højere bud. Vi kender også tilslutningsprocenten. Det er nyttig viden for et andet selskab som vil byde.
-
15:04 af @EliotSpitzer, det ser jeg frem til. tak.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind