Bavarian Nordic — September 2025
-
Bavarian Nordic: 3 mulige scenarier for selskabet - https://www.nordnet.dk/blog/bavarian-nordic-stillingskrig-efter-2-uger/
-
Jeg vil så fortsat ikke udelukke et 4. scenario - en hvid ridder!
-
Godmorgen

-
Godmorgen:-)
-
Et scenarie 5, hvor de får tilslutning fra - langt - færre end 70%, er mere sandsynlig end scenarierne 1,2 og 3.
-
Hvad får nogen til at sælge på 231,20, når man som min. kan få 233 ??????
-
@janolsen64 fordi der er tid og usikkerhed. tid er penge. måske du kan smide pengene i noget andet og lave ekstra ?
-
16/9 12:59 Janolsen64: Hvad får nogen til at sælge på 231,20, når man som min. kan få 233 ? Det går jo lang tid før end du bliver afregnet på dit tilsagn på købet fra kapital-fondene.
-
16/9 2025 13:16 af Strøjer - Lidt interessant, at der ikke ligger et stort bud og suger aktier op, mon de har opgivet ? Men kapitalfondene må ikke købe op her. Hvis de køber til højere pris så skal andre aktionæer også afregnes til den højere pris.
-
Næstformanden i BNs bestyrelse, Anne Louise Eberhard, vil nu tale til de danske ejere og vil svarer på den kritik som særligt privatinvestorer har rettet mod bestyrelsens opbakning til et opkøbstilbud. Dette er ifølge børsen. Men jeg forstå ikke at det er bestyrelsens opgave at være salgsperson for opkøbsbudet. Skal de ikke hellere udvikle virkosmheden for de nuværende ejer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind