Bavarian Nordic — August 2025
-
Løntoft finder det urealistisk, eller meget svært for fondene at nå de 75%, og siger at udspillet blot bør betragtes som et forhandlingstaktik og et udspil/bud. Bolden ligger nu hos aktionærerne, so - fortsat kræver en højere pris. Min vurdering er og harselerer tiden været den samme. OG vil sukke højt, hvis deres næste skridt er f.eks kurs 280
-
Tak, jeg tror at nogle aktionærere frygter at det kaos der vil komme hvis fonden, ikke når de 75, måske oven ikøbet en ny bestyrelse og en ny ledelse vil medføre så meget uro st kursen dropper. Og de derfor siger til sig selv , nej tak hellere 233kr nu end udsigt til en længere preiode med lav kurs og kaos.
-
@>Kraken23 (20:58) derfor er det også vigtigt, som jeg skrev til @Haveeje i debatten, at nogle af de store kanoner hurtigt samler feltet af trofaste BN-aktionærer, så vi hurtigt kan finde ud af, om vi er 20, 30, 40 eller 50 %, der ikke agter at sælge. Hvis vi får vished for, at der er kyndige folk, der tager teten, og samtidig vished om, at vi er mange, bliver det også lidt nemmere at stå fast.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind