Bavarian Nordic — August 2025
-
Tror desværre der sidder mange og ikke forstår dette game ( mig selv inkl. ) tænker de fleste ville sige ja til +20% om året

-
ATP slår fast: Vil stadig ikke sælge ud af Bavarian Nordic til kapitalfonde
Pensionskassen ATP, der har cirka 10 pct. af aktierne i Bavarian Nordic, har ikke tænkt sig at takke ja til to kapitalfondes opkøbstilbud på vaccineselskabet.
-
Finans 12:04 "
ATP slår fast: Vil stadig ikke sælge ud af Bavarian Nordic til kapitalfonde" + "Pensionskassen ATP, der har cirka 10 pct. af aktierne i Bavarian Nordic, har ikke tænkt sig at takke ja til to kapitalfondes opkøbstilbud på vaccineselskabet." Fedt. -
Nu reagerer ATP på opkøbstilbud: Afviser at sælge ud af Bavarian Nordic
Pensionskassen ATP, der har cirka 10 pct. af aktierne i Bavarian Nordic, har ikke tænkt sig at takke ja til to kapitalfondes opkøbstilbud på vaccineselskabet.
Finans (finans.dk)
-
Tak @Janolsen64 - så kan jeg godt rejse mig igen...
-
@oppo: 12:20: nej det ville de ikke. Det er videnskabeligt bevist. Et eksempel: Du kan få folk til at sidde og hive i armen på en enarmet tyveknægt (på trods af at den er indstillet til at vinde selv), og du derfor ved du på den lange bane taber. Men du kan ikke få den samme person til at sidde ved en anden maskine og hive i det samme håndtag med en sikker stabil gevinst (arbejde). Det er drømmen om jackpot som får folk til at vælte rundt. Læs evt. Vanedyr, der er det fint beskrevet.
-
Fedt at ATP står fast - kunne det tænkes at de fra i dag køber flere aktier ?
-
Jeg læser gerne herinde, og sætter stor pris på den viden og alt det i graver frem - og ja - jeg ville være ganske godt tilfreds med +20% på mine investeringer om året
jeg har været så uklog at få min portefølje fyldt op med Bavarian som fylder 55% - nu kan jeg se det måske alligevel ikke er så dumt 
-
Prøv at høre engang. Bestyrelse og ledelse har alt for længe siddet ved et stort tag selv bord og mæsket sig. (PC er den 9. bedste betalte CEO i C25, og vel det mindste selskab). Det er kun godt at vi får nogle nye på banen. Bare de ikke tvangsindløser os. Hvis der er nogen som vil sælge til 233. Så er det deres problem. jeg holder mine og tager gerne med på rejsen. Jeg har længe ment, at der skulle ryddes op i det selskab.
-
Har ATP udtalt sig om hvad deres mindste pris skulle være hvis de skulle sælge ? Kunne være interessant at høre om de ligger i samme niveau som analytikerne eller højere
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind