Bavarian Nordic — August 2025
-
@Darvin .. hvis det ikke lykkes - kan de så forlænge - eller måske gå ned i 60-65% senere ?
-
Bavarians budgivere sænker kravet af villige investorer til 75 pct. fra 90 pct. https://proinvestor.com/investornyt/1354986/bavarians-budgivere-saenker-kravet-af-villige-investorer-til-75-pct-fra-90-pct
-
Havde de forhøjet tilbuddet til 275-280kr .. så tror jeg de havde fået en smertefri overtagelse - nu lugter det lidt af at ATP er med på vognen - og dog kan man håbe at ATP måske fra i dag er på opkøbssiden for at hjælpe os
blot en tanke -
@Cupcake tror de har brændt nallerne rigeligt på Ørsted
-
Mon ikke Lau eksploderer i dag med denne nyhed
-
26/8 2025 09:36 af Cupcake - Ja, Trump har jo lige sikre den amerikanske state 10 % i Intel så hvorfor skal Mette Frederiksen ikke også bede om en bid af kage.
-
Håber der er nogle kloge hoveder, der allerede havde lugtet lunten - og har en slagplan. Ellers siger jeg hellere en gerne ja tak til en sammenlægning med fx ALK eller Novo 1:1… Alt andet end at være i KF’s og ledelsens klør. Hvis bestyrelsen og ledelsen har haft kendskab til 75% hele tiden - er det vel ulovligt. Deres arrogance kunne vel tyde på det?
-
Topledelsen i Bavarian Nordic er garanteret et års grundløn, hvis det lykkes for Innosera at købe vaccineselskabet.
Det er en aftale, der er lavet med direktionen, inden det kom på tale, at Bavarian kunne stå overfor at få nye ejere.
Det fremgår at det tilbudsdokument, der er offentliggjort tirsdag morgen. https://proinvestor.com/boards/127997/
-
(Indlæg 128000 i tråden)
-
Over 300.000 aktier har allerede skiftet hænder på 40min - får vi allerede en melding i morgen hvor meget KF har fået fingre i ? ( Alt over 5% skal vel meldes )
-
Vi skal “bare” lige holde 19.750.000 aktier ( over 25% ) ved sgu ikke lige om det er muligt
-
Kære Alle, pas på med at konspirationsteorierne ikke løber af med jer. Jeg tror bestyrelsen er fanget lidt i et spil. De har ikke vist det med de 75%, og skulle det ende i rettede emissioner, for at udvande os andre, så er der vel noget lovgivning som beskytter mindretals aktionær. Når alt det er sagt, er det her da en amatøragtig farce, som skal sikre et par unge kapital tyre en fed avance. De bruger selvfølgelig hele klaveraturet, og bøjer alt de kan for at få fyldt lommerne max.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind