Bavarian Nordic — Juli 2025
-
åbner om et par min
-
:))) Sgu godt husket
-
Handlen med aktierne i Bavarian Nordic genoptages i dag efter normal
auktionsprocedure. Ordrebogen er åben i 10 minutters auktion og går herefter i
kontinuerlig handel kl. 16.14.50. Alle ordrer i ordrebogen er blevet slettet
inden handlen genoptages. -
Rumours of a Potential Takeover Offer for Bavarian Nordic A/S
News | Bavarian Nordic
Bavarian Nordic - a pioneering force in vaccines – expanding our reach and impact through life-changing solutions
(www.bavarian-nordic.com)
-
239 op24%
-
Har ikke aktien. Skal man købe eller shorte?
-
Enig ype. Husk at andre har kapitaludvidet til kurs (???) for kort tid siden. Jeg sad og lavede en oversigt i går over kvartalsomsætningen for de forskellige områder. Jeg kan ikke få deres budget til at stemme. Prisen har aldrig været mere skæv end nu.
-
Bavarian bekræfter interesse for overtagelse: Aktie flyver op efter handel gives fri https://proinvestor.com/investornyt/1342651/bavarian-bekraefter-interesse-for-overtagelse-aktie-flyver-op-efter-handel-gives-fri
-
-
mener det var 235
-
Nordic Capital er en af de større aktionærer i BN og har måske også deltaget i den seneste kapitaludvidelse til kurs 235
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind