Bavarian Nordic — Marts 2025
-
Jeg har opgivet kursstigninger i Bavarian, grundet det sure miljø, og har lagt aktien over i puljen Value/udbytte aktier, når vi ligger på en gældsfri virksomhed, som handles til K/I på ca. 1 (incl. vaucher), med et positivt cashflow på over 1,5 mia (+ voucher). Vil de i princippet kunne lave et udbytte på 12% P.a. (+ voucher, som de burde bruge til tilagekøb).
-
@Strøjer 5-3 21:56: gode aften tanker! Med potentialet in mente, så lægger jeg BN på vinreolen under gemmeværdige vine

-
Har haft den liggende på vinreolen siden 2007. Bange for at den er gået hen og blevet sur
-
Dejligt med en lille lønstigning https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article17969620.ece
-
@Jazzz: godt kaldt i 330 (y)
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1287922/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Bavarian Nordic Announces Acceptance of Marketing Authorization Application for Chikungunya Vaccine in the UK for Persons Aged 12 and Older
-
Løn på 34. mio. til Paul Chaplin, syntes jeg er helt ude i skoven. Hvad er argumentet ? Jeg kan ikke se rimeligheden i det

-
Prøve lige at Google Mpox over de sidste døgn - det forsætter med at der kommer flere land der får det, den nye variant hvor ca 10% dør er opadgående. Vi står overfor “pride” festerne og sommer på den vestlige halvkugle - der er en risiko for mpox stiger kraftigt igen og dermed behov for vaccine. Bavarians aktie kurs ift analytikere kursmål ligger meget lavet - gns kursmål ligger på knap 280. God
søndag -
Den globale opvarming - jeg lyttet til deres Q4 webcast - her fortalt de at der var kommet rigtig mange henvendelser fra Europa på deres nye vaccine - min tolkning er at denne type også spreder sig i Europa og ikke bare i Sydamerika og USA. Den kan godt komme til at bidrage langt mere i pengekassen end forventet, herudover arbejde de også med to nye vacciner som om nogle år måske kan bidrage til væksten. Jeg mener at det Bavarian vi ser nu i den grad vil få glæde af global
opvarmning. -
Kommentar om løn til PC - jeg syntes det er godt at Bestyrelsen vurdere ham så højt i løn, en god part af lønnen ligger i aktier optioner
og det er godt for os som aktionær -
Ja, det har været en fest at være aktionær - hvis man altså lige ser bort fra den detalje, at kursen nu er præcis den samme som for
5 år siden….. -
De sidste fem år har lidt af en tur med utrolige svingninger,
-
For at skulle tjene penge har det krævet man har købt og solgt - det har jeg og tjent penge. Kikker jeg på selv driften af Bavarian er selskabet et langt bedre sted end for fem år siden efter min mening - så jeg har en meget stor post i den igen, igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind