Bavarian Nordic — September 2024
-
Forid de har reservation for order som ikke er endeligt underskrevet endnu. Da BN gik ud med meddelse om 2 + 10 er det fordi de allerede havde line-up klar. Jeg tror at produktionskapacitet er helt max'et ud. Det er netop de "mange bække små", som Per Hansen var inde på.
-
Produktionsplaner for farmaceutiske produktion strækker sig ofte flere kvartaller ud i fremtiden. Styring af råvare, flow of intermediater i produktionsudstyr og distrubtion globalt er ikke noget du omstiller med få dages varesel.
-
Da BN 21/8 meldte at de nu havde nået øvre estimat på 3 mia fremgik det, at de kunne levere 2m doser ekstra. Nu har de så opjusteret salgsforventningerne med mellem 0 og 400m - efter at de har solgt 1m doser til Unicef og skubbet 600m til 2025. Det giver ingen mening
-
Det står helt for mine egen regning men jeg tror ikke at der er ledig produktionskapacitet for mpox vacciner. i resten af 2024.
-
Så burde de jo have kapacitet på måske 1,5m doser tilbage. Så meget er der ko ikke solgt til UK og andre - og hvis det var, hvor er pengene så?
-
-
Det vælter ind med finansiering til mpox og det er peanuts hvad de har brugt på vaccinerne. Countermeasures, test, behandling er langt mere.
-
Indtil videre synes de fleste lande nok, at de har rigeligt, men noget udløber heldigvis jævnligt. Vi må også huske på, at det kun er en epidemi i Afrika og indtil videre ser den jo ikke ud til at sprede sig
-
@dusør ja vi kan håbe, at faldet fra kurs 300 til 236 havde fjernet alle forventninger til store ordrer på kort sigt. Hvis ikke, så er jeg bange for at vi skal ned og
teste 200 igen i nærmeste fremtid. -
Ja, men PHEIC blev kun erklæret pga clade I. De tilfælde der er rundt i verden af clade II har ikke noget med den aktuelle epidemi at gøre
-
Dusør - Hva!!!….. Har DK kun et beredskab på 7.000 doser. Ja, det er lige regjeringen, departement chefer og forsvars topofficer + familier. Jeg vil tjekke dette men har ikke fået set på det.
-
Bavarian Nordic: Ny ordre, opjustering og kursfald – Hvad gælder? https://proinvestor.com/boards/122371
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1219405/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Outlook 2025 bliver spændende at se i relation til lukkede ordrer (udover 600m). I 2022 var der 300m lukkede ordrer, 4000m i 2023 og 1600m her i 2024 outlook - altså ordrer ved indgangen til året
-
Ordren der kom ind her tidligere til USA var på 400 mio DKK så vi kender stort set 1000 mio DKK nu. Så 2025 bliver en fornøjelse

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind