Bavarian Nordic — September 2024
-
Den må snart begynde at kigge lidt opad igen.
-
Hvordan ser I her i foraet i forhold til BN eksisterende kunder? jeg mener at f.eks. Tyskland som jo donerede 95% af sine MPOX vacciner til Afrika. Hvis de skal købe igen, så tænker jeg at de stadig vil have den mulighed, blot nok EFTER at en evt. meget stor CDC/Unifec osv ordre er afgivet, da de vel vil stå i dårligt lys hvis enkelte lande køber før "Afrikakontrakten?
-
..Andet emne:-) - stødte på denne artikel. Den giver et lidt mere nuanceret billede at den "Høj pris" udskamning der kørte som tema i sidste uge i verdens mediet. I artiklen giver både Helen Res /WHO) samt nogle ok fair points hvorfor prisen på en mpox vaccine er på de ca. 100§ og ikke 1-3§...https://www.business-standard.com/world-news/higher-price-of-mpox-vaccine-to-pose-key-hurdle-in-africa-order-talks-124090900062_1.html
-
@Team3 tak for linket til denne meget interessante artikel, som jeg synes giver lidt ro i maven
-
14:09
Bavarian Nordic er valgt til at levere mpox-vaccine til svenskerne for op til 150 mio. svenske kr. svarende til næsten 98 mio. kr.Det fremgår af en skrivelse fra den svenske regering til Folkhälsomyndigheten dateret den 5. september.
- Regeringen giver bemyndigelse til Folkhälsomyndigheten til ved behov at indgå aftale om bestilling af vaccinen mod infektion af mpox fra Bavarian Nordic, fremgår det af brevet.
-
TAK @MCR og godt spottet før markedet
for hvis det virkelig er sandt, så må der da komme en reaktion
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind