Bavarian Nordic — September 2024
-
De siger at situationen er ikke under kontrol fordi de har ikke helt styr på hvordan viruset opfører sig.
-
De har oplyst at EU sender både BN vacciner fra lager i EU og de sender ny-imdkøbte vacciner. Det er en kombination. De bliver kødt til den EU forhandlet pris (Jeg antaker at det er den eksisterende rammeaftale).
-
købt og ikke kødt
-
Det var det amerikanske medie "Politico" som spurgte om hvad EU gør.
-
Bullshi - Lidt værksted humør må man ha

-
Jeg har lidt dårlige øre fordi jeg har været ude at dykke men den hviske stemme som præger meget af pressekonferencen høre jeg intet af. Lyden lagger også pga dårlig forbindelse.
-
Guinea-Bissau har muligvis et clade-I tilfælde hos en lille pige. Dette bekymrer dem meget fordi dette vil betyde at den geografiske spredning er meget større end først antaget.
-
Det ser ud til at der er nogle som for et øjeblik har tvungen kursen med salg af mange Bavarian aktier.. Men ud fra det Eliot Spitzer skriver bør der komme flere ordre på vacinen. Grim udvikling med 5.466 nye syge på en uge og med 26 døde - Vi ved fra når man bliver smittes til det bryder ud går den omkring 14 dage - Nogle som regner med statik bør kunne vurdere hvordan en prognose vil se ud for flere smittet i de kommende uger og måneder - grim udvikling
-
Men er salget af aktier på grund af de amerikanske nøgle tal på arbejdsløshed. De skulle komme 14.30.
-
De har stor problemer med at få testet og det gør det også vanskleigt at skille Clade I og Clade II.
-
Den eneste vaccine og producent de taler om er BN. De taler også om produktionen i Afrika.
-
Og de siger vi kommer ti, at bruke mange vacciner.
-
En journalist har spurgte hvordan de vi sikre at landbyer og flygtning lejrer i Congo får adgang til vacciner og andre nødvendigheder. Her er jo krig!
-
De vanlig aktører som rødkors og ligende nødhjælpspartner er tilstede. De får en nøglerolle.
-
De vacciner også for polio for øjeblikket i samme omårder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind