Bavarian Nordic — September 2024
-
-
Pas på med at få fat i en kniv der falder...
-
Hmm hvis man er ude i konspiration og kursmanipulation, så kan man da godt tænke om "manipulatorer" mødes på den samme Pub, og lige aftaler, hvis du publicere dit og dat, så investerer vi derefter... Nåå men konspiration og manipulation (uden beviser) kan vi jo ikke bruge til noget. Derimod vil vi hellere havde facts, så som, confirmed ordrer, faktiske positive regnskaber, og faktiske/realistiske fremskrivninger ikke baseret ppå rygter og uholdbare nyheder
-
@MAXIME - det kan både gå op og ned, jeg har ingen ide ... jeg har positioneret mig i forhold til at det sagtens kan gå ned ad (igen) pga. shortpositionen. Men langsigtet skal vi nok kommer der op ad igen hvilket selvfølgelig kræver gode nyheder fra BAVA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
12 Monkeys - In a future world devastated by disease, a convict is sent back in time to gather information about the man-made virus that wiped out most of the human population on the planet ..