Bavarian Nordic — September 2024
-
Jeg håber virkelig at min skepsis bliver gjort til skamme. Jeg er ikke i tvivl
at BN vil tage -
Jeg er ikke i tvivl om at BN vil få en vigtig del af ordrerne Det er mere at det er vigtigt at vaccine markedet forbliver seriøst.
-
Nigeria går igang med mpox vaccination 8 oktober - https://www.reuters.com/world/africa/nigeria-start-mpox-vaccination-october-8-2024-08-31/
-
Emergent BioSolutions skriver i deres egen pressemeddelse følgende: This approval follows Emergent’s announcement that it filed an Expression of Interest (EOI) with the World Health Organization (WHO) for the WHO’s assessment of ACAM 2000 vaccine to be added as an Emergency Use Listing in connection with the mpox outbreak. Emergent also is in discussions with other global public health leaders to help address the current mpox outbreak in response to the WHO’s Director-General’s August 14 state
-
WHO’s Director-General’s August 14 statement declaring that the upsurge of mpox is a public health emergency of international concern under the International Health Regulations. As part of its support to the response, Emergent announced that it will donate 50,000 doses of ACAM 2000 for potential deployment across impacted countries in Central Africa.
-
The approval follows er en henvisning til FDA’s godkendelse.
-
Så håber jeg at EMA sætter i gear og får lavet udvidelsen for unge (12-17 år) for BN’s vaccine.
-
Man skal jo ikke være blind for at acam2000 stadigvæk er en vigtig vaccine i usa's bioforsvar. Så sent som i 2019 underskrev de en kontrakt på 2.0 mia usd, for leverancer over 10år, ligesom de indløste en option i 2022. Usa har vist en stockpile på 200mill doser. Bivirkninger eller ej er det en vigtig vaccine og billig der måske kan komme i spil. Også selv om udbrudet i Afrika er mest blandt børn og svage borgere med HIV, så kan den vise sig relevant i brug ved "kontakt ringene, omkring disse
-
-
-
Det lugter af en GIGA ordre, da aftalen
skal laves med BAVA og et Japansk selskab -
Troede da GAVI havde 3-4 mia DD
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind