Bavarian Nordic — September 2024
-
Godmorgen

-
God morgen
og tak til Zirum for short overblikket. -
I følgende video fortæller Bavarian Nordic lidt om produktion og regulatorisk status på mpox vaccinen. Har muligvis været linket før men der har ikke været mange visninger - https://youtu.be/Dw5lVym1154?si=BCCQVB_4NgESWJsg
-
Nu har der været meget information her men nu vil jeg dele et synspunkt. Jeg er lidt skeptisk til timingen i Emergents FDA godkendelse af mpox vaccinen og så UNICEF’s tender proces. Jeg håber tiden vil vise at der ikke er en forbindelse mellem dette. WHO har sagt at indkøbene bare kunne gå igang med UNICEF har først sat igang nu. Det ligger at nogle har vredet armen om i kulissen.
-
Ikke ligger men ligner
-
ES: det er vist mere følelserne der taler her, end fornuften:-) Du får ikke gennemført masse vaccination i afrika med Emergents vaccine - den vaccine som ikke er god nok til "vesten". Mon ikke mere timing med Unicef mere handler om at PC gav en deadline der hed udgangen af august, for en tilkendegivelse, for at de villle gå igang og kunne garantere de ekstra 2 millioner i år.
-
Se også den herfra igår aftes: Australia reported 31 new Mpox cases in the last 48 hours, bringing the total number of cases in the country to 384 in 2024. Jeg er ikke i tvivl om at Bavarian har hendelser på mere end deres kapacitet, handler bare om hvordan de skal fordeles...også hvordan man kan "skjule" den økonomiske gevinst, så BAVA ikke fremstår grisk. Se bare den sidste år hvor det land som køber, ikke tør stå frem, ikke set det før.
-
-
Jeg håber virkelig at min skepsis bliver gjort til skamme. Jeg er ikke i tvivl
at BN vil tage -
Jeg er ikke i tvivl om at BN vil få en vigtig del af ordrerne Det er mere at det er vigtigt at vaccine markedet forbliver seriøst.
-
Nigeria går igang med mpox vaccination 8 oktober - https://www.reuters.com/world/africa/nigeria-start-mpox-vaccination-october-8-2024-08-31/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind