Bavarian Nordic — August 2024
-
Nogen vil mene 1,5-2 er lavere end 2,5 til 3
- mit gæt er dog at freezedried kommer til at sparke salget langt højere end i år grundet hyldetiden på 10 år...med en pheic kommer der et hav af ordre, nu hvor den flydende frosne er tæt på udløb i de flestes lagre... -
@worktrader. ja, 2 er også mindre end 5. Men hvilke 2 og hvilke 5. (basalt set er vi jo på samme side, men nu brugte Kraken dig lige som løftestrang...) Min pointe er at man kan ikke sige noget om udviklingen når det ene tal er incl. alt andet, og de. 1,5-2 er ekskl.
-
Og i øvrigt underligt, at man ikke har givet linien: "
Før godkendelsen havde Bavarian Nordic leveret i alt næsten 30 mio. doser af den flydende-frosne udgave af vaccinen til USA, hvoraf størstedelen er blevet leveret under reglerne for nødanvendelse, men doserne er nu udløbet." nogen opmærksomhed... -
..det er jo kun hvad de selv har skrevet kære @Strøjer, men hører dig skam - 1,5-2 + evt spikes. + flowsalg til det private. Godkendt freezedried. Evt. Pheic. Bliver langt højere. Imho.
-
Det undre ikke mig. Ved godt at nogen er trætte af shorter snak, men for mig er tydeligt at de stor sælger lige nu. Det burde ses på indmeldinger til og med kl 15 i morgen. Almindelig sund fornuft siger, at casen er bedre end den var i går (og mere sikker). Så vil man da være ualmindelig dum at sælge, når den er i minus.
-
..en realtime shortstatistik kunne være brugbar ja. De køber formentlig tilbage henover dagen og i luk..og vi lukker ml bund og top idag

-
Shorterne styrer denne aktie. Det er patetisk.
-
Hm-m! I dag kl. 10:07 Lau Svenssen om Bavarian Nordic:
- "Sidst købte jeg på kurs 240 kr. Jeg satser på, at den skal op over 400 kr. plus"
.
Lau Svenssen https://www.euroinvestor.dk/nyheder/lau-svenssen-saetter-ord-paa-populaere-aktier
- "Sidst købte jeg på kurs 240 kr. Jeg satser på, at den skal op over 400 kr. plus"
-
...pinlig samtale de har.
-
Godt at høre, at Lau stadig er trofast. Tidligere var han sikker på, at de ville blive opkøbt og at kursen ville overstige 500.
-
..ja, han lyder til at være godt inde i stoffet

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind