Bavarian Nordic — August 2024
-
..rolig kkjoel, de er allerede væk

-
..enig @theNote - og da lidt sjovt jeg netop skrev om den råvaccineordre, der formodentlig næsten ville lukke hullet i prognosen...igår.

-
Mpox udvikler sig stadig, og selv om det er dejligt at se en ordre, er det stadig Mpox og en mulig PHEIC (Public Health Emergency og Inernational Concern) der virkelig vil rykke kursen op.
-
..den kalder de næste uge, gætter jeg på.
-
Må vist hellere være djævlens advokat. Ordren er indenfor det guidede, og for faste lyttere, viste vi jo godt at dette ville komme. Så bundlinie: de nye pennge som skal ind og løfte aktien er minimale, og shorterne har stadig deres bedste våben i behold. De er pro, og deres modstander er amatør, de kan skræmme aktien ned. Det positive er at vi nok kommer over en fast top, men med et gab, som måske skal lukkes.
-
Klart at ordren var indenfor det guidede og med i BAVA's forventninger, ligesom den var i mit excelark. Men jeg mener, at netop usikkerheden om prognosen har afholdt mange fra at gå ind, samt været presbolden fra shorterne. Den usikkerhed er væk nu. Hvis PHEIC erklæres kommer der uden tvivl opjustering(er). Imho.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind