Bavarian Nordic — Juli 2024
-
..undtagen i den jeg noterer, men kan godt se det med Millennium. Plejer nu at hænge sammen, men du har sikkert ret. Også ligegyldigt. 1000 tak.
-
..passer også med Marshalls 0,03 reduktion den 10-7..og den dagen før.

-
Nu har jeg lige taget et kig på CHEMM. En af datoerne passer, mens andre har en dags forskel: https://www.zirium.dk/short-watch-details?code=DK0060055861. Finanstilsynet
er ikke konsekvente
-
..men det var de jo den 10-7. Ser det i dine tal. Den 10-7 går de fra 0,62 til 0,59 og samme dag ses reduktionen. Har hidtil fulgt med på finanstilsynets hjemmeside, for var interesseret i hvem det var. Yes, ser din kommentar og enig. Tak igen.
-
ah ok zirium...ja de indberetter 9 ud af 10 gange dagen efter positionen sættes. Det er deres vilkår, til kl 15 næste børsdag.
-
..det er her, https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/e5904f24-391d-4307-a7df-165893528f95 - og på zirium

-
og i din mail

-
Fandel, der er altid links i bunden af deres mails, som du kopiere direkte (højreklik->copy hyperlink) eller åbne i din browser og kopiere derfra

-
*kan
-
Jeg har lige checket gens kursmål af via Bloomberg den ligger på 272,67 - reelt samme kursmål som før. Bavarian skriver de forventer meddeles i første halvår 2025 - ud fra min viden er godkendelsestiden på “farst track” 3 mdr - hvis jeg har ret kan det gå stærkere. Men reelt meget positivt at alle data er samlet - det gælder 99% også i USA. Så reelt en sten som er fjernet, Mpox jeg læser hver dag på udviklingen og flere og flere får det samt der er et kæmpe mørketal på den nye og langt dødelige
-
Jeg har været ude og købe flere ud fra denne meddeles samt udviklingen på Mpox samt min vurdering er at varmeudviklingen i verden påvirker de salg af deres andre vacciner positivt.
-
Jeg kan se Bavarian meddeles er omtalt på nogle af aviserne end - når det kommer frem på disse tror jeg påmere handel samt højere kurs
-
“Thenote” det eneste jeg kan mærke i “maven” er at jeg har Max Bavarian aktier af dem jeg vil have nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind