Bavarian Nordic — April 2024
-
Kapitaludvidelser ifm. køb af produkter eller en nedjustering ift. udmeldt guidance for kommende år.
-
Kursen møder modstand ved 154
-
Man kan hellere ikke udelukke, at Chikungunya fejler på et eller andet i sidste øjeblik
-
Fordi de store hedgefonde handler i store blokke med hinanden?
-
nej, de er jo gået fra 6% til 5% og tilbage til 6%, så vores tanker om at kursen vil eksplodere, når de skal hente de 6% (hvilket ikke er nødvendigt at de gør, det kan være en evig tilstand), er måske kun en våd drøm, da deres algoritmer er bedre funderet end vores handler...
-
-
-
Den er kendt fra den 5 april, så det ændre nok ikke lige på kursdannelsen pt. https://www.ecdc.europa.eu/en/news-events/outbreak-mpox-caused-monkeypox-virus-clade-i-democratic-republic-congo#:~:text=Since 2023 and as of,2024 (CFR%3A 6.7%25).
-
JR70, Forskellen for mig, er at der er en anerkendt dansk Forsker med speciale indenfor pandemier, som kigger ud i fremtiden, og ikke bare en rapport. Dette samtidig med at alle sidder og tænker, OK der er nogen som tjente godt på Covid, mon jeg kan komme med på det næste. Vi er i pøblens avis.... og der er lige udbetalt skattepenge

-
Strøjer - du har ret, tænker bare de store aktører kender disse tal inden de bliver offentliggjort, men har endnu ikke haft nogen reaktion opad på kursen. Om folks skattepenge satses og kan drive kursen op, tror jeg desværre ikke på, udover kortvarig, Har de store en plan om, at kursen på sigt skal længere ned, så kommer den det. Husker Vestas, der var først i tyverne, der vendte den, og gik så jævnt
op, tænker det samme med Bavarian, spørgsmålet er bare hvor langt ned, inden vi,ser en vending. -
Godmorgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind