Bavarian Nordic — April 2024
-
Jeg klager ikke over automatiseret handler, men blot at gennemsigtigheden ikke er til stede, efter at de slukkede for Køb fra og til bank. Desuden har jeg oplevet at når man forsøger at købe eller sælge skræmmepuljer som ligger 2-3 lag nede, så fjernes de inden handlen når at cleare. Hvor hvis min handel var tidsstemplet, ville jeg have købt eller solgt aktier fra skræmmepuljen. Der mener jeg at vi spiller med forskellige regler.
-
Det var aldrig mening, at aktiehandel skulle gavne de private småinvestorer. Det var altid legepladsen for de rige og de store hedgefirmaer. Så det er klart at de ændrer reglerne, når Hr og Fru Danmark ser fidusen i at investere
-
Hvad sker der lige med kursen...? Noget nyt på bej?
-
vej?
-
Det må være rentenyheden fra ECB, som kom kl. 14:15: "Den Europæiske Centralbank (ECB) har her klokken 14.15 torsdag offentliggjort den nye ledende rente i forbindelse med dagens rentemøde. Enkelte økonomer havde peget på, at der nu er så meget styr på inflationen i euroområdet, at centralbankchef Christine Lagarde kunne sænke renten. Men Lagarde fastholdt, som flertallet af økonomer og markedet også forventede, renten på status quo. Det betyder, at den ledende rente fortsat lyder på 4,0%"
-
Kursen havde givet været samme selv med al din gamle gennemsigtighed, og kursen er det afgørende. Jeg tjener bestemt ikke på alt, men alt i alt har jeg gennem mange år tjent ganske pænt og stabilt på aktier. Måske fordi jeg ikke kan få øje på alle spøgelser andre ser….
-
Godmorgen

-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://www.proinvestor.com/investornyt/1143871/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Godmorgen .. nu med over 6% som er shortet igen ? .. troede dette var bunden, hvad ser de af faldgruber som vi andre ikke ser ?
-
Kapitaludvidelser ifm. køb af produkter eller en nedjustering ift. udmeldt guidance for kommende år.
-
Kursen møder modstand ved 154
-
Man kan hellere ikke udelukke, at Chikungunya fejler på et eller andet i sidste øjeblik
-
Fordi de store hedgefonde handler i store blokke med hinanden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-- ironi kan forekomme, kunne ikke lige dy mig