Bavarian Nordic — Marts 2024
-
(delt)
-
Se, Brit, du nåede at komme tilbage igen til en lavere kurs. Kursen falder hurtigt ned igen efter at være steget 6-7%. Det har nærmest været en regel i de seneste år.
-
De næste 2 år bliver pengene jo brugt ligeså hurtigt som de bliver tjent, de skal betale 2.8mia i milestones, så derfor er der heller ikke udsigt til noget der kan booste firmaet. Så det vil være ligeså rigtigt med en flad aktiekurs som en stigning
-
Det er nogle flotte superlativer du nævner, og det er jo heller ikke helt forkert ! Der er bare det MEN at rigtig mange investorer er bleven skuffet ved de tossestreger som ledelsen har lavet, og det kostet mange mange penge. Rigtig mange mennesker er bekymret for, hvad de finder på næste gang!
-
Kan du forklare mig, hvorfor gaps
lukkes ofte?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Men nej, jeg har lært fra sidst. Jeg køber ikke mere, men jeg sælger heller ikke (for nu)