Bavarian Nordic — Marts 2024
-
Skønt kl. 14.35 at få en notifikation om, at Bava > 173.00... Og endnu bedre at følge med i "livechatten" her... Relativ volumen er forholdsvis behersket ift stigningen. Håber de danske privatinvestorer, der udgør langt hovedparten af aktionærerne, kan holde sig fra at sætte aktier til salg nu...
-
Det begrænset TA jeg har kendskab til, lærte jeg af NordicStock. Jeg anvender det flittigt - og det er faktisk blot en kombination af RSI & MacD. I SaxoGo kan jeg se 4 tidsperioder samtidigt i en graf, nemlig 1 min:12 timer, 10 min.: 10 dage, 1 timer: 90 dage og den sidste 1 uge: 1 år.
-
Ja, shorterne er gode til at mørne / skræmme de danske privatinvestorer ved at ryste træet... Det bliver spændende at følge... Nogle af mine bekymringer går på, om Novo støvsuger markedet for kvalificeret arbejdskraft i DK... Og så selvfølgelig en ny pandemi eller økonomiske krise der påvirker salget af rejsevaciner. Tænker fortsat, at USA vil ha' produktionen af Imvanex/Jynneos til USA ... men godt at læse, at produktionen af frysetørret allerede er i fuld sving...
-
-
God morgen. Herlig tid for os BAVA investorer - man kan bare købe og læne sig tilbage.. i fuld vished om at stigningen er på vej. Fordi den langsigtede case er fremragende!

Havde en rest kontanter på Ratepens (hvor Novo i øvrigt fylder 36%), så har lige købt BAVA for dem. Og i al fald det kommende års tid blir alt på pensionsordningerne smidt i BAVA. Således osse NOVO slutudbyttet på 6,4 om 10 dage.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind