Bavarian Nordic — Marts 2024
-
(…), altså storaktionærer. Hvis ikke det sker, og vi ser shortprocenten under 3%, så er jeg bange for at de stadig styrer showet.
-
Selvom jeg har haft aktier i nogle år, så er jeg først ved at lære, fatte og forstå. Jeg er ret forsigtig og ikke så risikovillig. Jeg kan godt se, at MA 200 ser fin ud på både kort og lang sigt for nu. Hvordan skal det tolkes, at aktien pt. er ved at være "overkøbt"? At nogle vi hurtigt ud?

-
Der liger mange helt okay kurser i TA. Og ja, jeg har brugt det til, at blive klogere ... for så at finde ud af, at jeg var kommet helt håbløst ind i flere af mine positioner
Ja, der er en lille beskrivelse gratis på investtech, samt betalingsabonnement -
Auto-TA Investtech 7. marts Automatic technical analysis. Medium term, Mar 7, 2024
Bavarian Nordic has broken through the ceiling of a falling trend channel in the medium long term. This indicates a slower falling rate initially, or the start of a more horizontal development. The stock is moving within a rectangle formation between support at 149 and resistance at 176. A decisive break through one of these levels indicates the new direction for the stock. -
The stock is approacing resistance at 180 kroner, which may give a negative reaction. However, a break upwards through 180 kroner will be a positive signal. https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=45100563&tck=BAVA
-
-
Skønt kl. 14.35 at få en notifikation om, at Bava > 173.00... Og endnu bedre at følge med i "livechatten" her... Relativ volumen er forholdsvis behersket ift stigningen. Håber de danske privatinvestorer, der udgør langt hovedparten af aktionærerne, kan holde sig fra at sætte aktier til salg nu...
-
Det begrænset TA jeg har kendskab til, lærte jeg af NordicStock. Jeg anvender det flittigt - og det er faktisk blot en kombination af RSI & MacD. I SaxoGo kan jeg se 4 tidsperioder samtidigt i en graf, nemlig 1 min:12 timer, 10 min.: 10 dage, 1 timer: 90 dage og den sidste 1 uge: 1 år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind