Bavarian Nordic — Marts 2024
-
Jeg tænker, at det måske bliver svært for shorterne - såfremt de delvis giver op - at finde ca.4,3 mio. aktier i Bavarian Nordic, hvis de mindre aktionærer nu ikke vil sælge. Så måske kan en væsentlig del af de 123.000 aktionærer lave en "Game-Stop". Jeg sælger ikke!
-
Ja, det er sørma da godt, at der i dag også kan findes noget at kritisere. En enkelt handel i BN klokken 19.12 til kurs 171,350 kr. og en stoigning i USA pt. på 6,86% - eller kurs 169,70 kr. Med det antal omsatte aktier i dagens handel er det nok ikke små-aktionærer, der solgt/købt op.
-
Er meget spændende hvor mange gode nyheder shorterne skal have på bordet (og hvad kursen samtidigt er) inden de begynder at trække sig.. kunne måske godt være den bevægelse der har været så småt i gang den seneste tid. Vi får se over de kommende måneder.....
-
Casen er i al fald stærk. Hvis man tror på udmeldingerne. Og ledelsen har jo faktisk siden strategiskiftet i 19 (der blev kommunikeret konsekvent ud lige fra starten: "one of the largest pure-play vaccine companies in 2025") forfulgt den lagte kurs - med opkøb, fabriksudvidelser og omsætningsstigninger. Ovenikøbet under en uforudsigelig Coronakrise, som ramte værst muligt, lige efter GSK købet. Og har nu nedlagt kræftforskningen!! Jeg ser den fremtidigt vækst skrevet i sten. Hjørnesten.
-
Danske Bank har opdateret deres kursmål 7/3 køb 280 - det betyder der er syv på Bloomberg der sætter kursmål, 6 køb også Carnegie på Hold - gennemsnitlig kursmål på 12 mdr er 284 - dvs ca 70% op til dette mål nåes. Jeg kan pt ikke se "mørke skyer", vi har ingen forsøg som kan gå skævt, vi skal bare vente og se tiden an samt lade Bavarian arbejde med at få solgt nogle vacciner.
-
Godmorgen

-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://www.proinvestor.com/investornyt/1128920/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Men måske et lille hængeparti her hvor MA9 bryder MA100 nedad.. https://invst.ly/13w373
-
280
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind