Bavarian Nordic — Februar 2024
-
ATP som storaktionær virker ellers meget tilfredse med deres præsentation og strategi. Der er åbenbart kommet ro på. Er der noget der ved, om der blev spurgt ind til, hvordan de ser det forhold, at de er Danmarks 3. mest shortet selskab, og hvordan de forholder sig til det? Jeg kender vist svaret allerede: de kan de ikke have en mening om. Men jeg undrer mig at der ikke bliver nævnt?
-
Bavarian i 160 WTF. Den går en grum fremtid i møde, så længe de ikke evner at fortælle omverden hvad det er de faktisk vil med selskabet. Skulle ikke undre mig, at næste holdeplads ligger i niveauet 127
-
Havde jeg ikke haft et Gigantisk underskud i denne aktie, var jeg forlængst væk - Den værste investering til dato fra min side - blev forblændet af alle de flotte omtaler fra analytikere og PC - men nok ikke andet at gøre end at vente yderligere 3-4 år mens alt andet omkring stiger - det er sgu en sørgelig historie med den ledelse - ØV
-
Så er web-casten klar på Bavarians hjemmeside og vi kan lytte hvad der reelt er sagt.
-
Shortpositioner på danske aktier https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-short-net-positions
-
@opportunity hvorfor er det, du mener det er nemmest at indhente tab i den aktie hvor tabet er? Måske er det nemmere i andre aktier? Et tab i en aktie er den dårligste grund til at fastholde en aktie.
-
I min verden er der for meget Putin over at forbyde nogen at have en bestemt mening/vurdering af en aktie. Det skal man ikke. Havde Bava performet, så havde shorterne jo ikke haft noget at leve af! Jeg har været kritisk mht til ledelsen. Men ikke alt er dårligt. Deres produkter er gide. Og jeg hæfter mig ved at de nu er indstillet på forandring. Godt. Kan så være de stadig famler lidt, men jeg vælger at tro de er på vej i den rigtige retning
-
De mange milliarder de har hentet gang på gang er jo ikke gået til emballage, vel. Og ser vi på den kritik der har været, så er meget gået på, at investorerne er trætte af at hælde milliarder i et hul, som der intet kommer ud af. Dermed ikke sagt der ikke skal investeres. Det skal der - altid! Men investorerne søger en ny vej, hvor der måske er en anden balance ml opkøb og dyr egenudvikling .
-
Billig lige frem, markedsværdi imod deres egen kapital så er den sku da ikke billig!!! Så skal der da andre boller på suppen i det selskab, kan da kun håbe de dyre lærerpenge og egen rådighed giver noget tilbage til aktionærerne og ikke snakker som det var deres egen virksomhed, det må tiden jo vise om den selv opfattelse kan ændres i virksomheden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind