Bavarian Nordic — Februar 2024
-
Når nu ATP er så imponeret over Bavarians bedrifter og fremtidige vækstrater, så burde de da øge beholdningen af Bavarian aktier, når casen er så god som Claus Berner Møller beskriver den, spørgsmålet er vist mere om ikke Claus Berner Møller burde udskiftes med en som ikke tidlligere har været involveret i Bavarian Nordic, som IR chef
-
@Villy (12:39): hvis dette forstås som at skabe ro, hvor kursen falder med 5% dagen efter deres præsentation,
så tør jeg ikke tænke, hvad der vil ske med kursen, hvis der er uro. -
Gældfri fremtid giver Bavarian Nordic manøvrerum til opkøbsjagt - og hvor er "holger"?? bestyrelsesformanden? https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article16881580.ece
-
Det at kommerciel direktør står med hænderne i lommen viser et tydelig præg på hvordan de kommunikerer, hvorfår skal jeg stå her, gad vide om de er klar over det dem der har inviteret? Ja ved godt det et øjebliks billedet men siger nu meget om begivenheden fra igår! god dag.
-
Der er mange tålmodige investorer, men efter ca. 1,5 år er gæld på ca 2,6 mia.kr. betalt, og så er aktieværdien steget markant med voksende indtjening, hvortil kommer forventelig godkendt Chikungunya, der medfører stor omsætning og indtjening - så hvis man er lang i aktien ser den lovende ud - det er jo ikke lotto med ugentlige udtrækninger.
-
Jeg er overvejende positiv på deres kapitaldag, især at de åbner op på udvikling af projekter på andre platforme lyder som en god idé ibetragtning af de kun er lykkedes med 11/2 vaccine på mva-bn platform. Hvad bekymrer mig er de siger, de har kig på interessante opkøbs muligheder at kursen ikke er til kapitaludvidelse iøjeblikket, deri læser jeg at når kursen kommer op på et vist niveau trykker de igen på seddelpressen. Det kan jo betyde at en evt kursstigning vil blive elimineret, så hvor
-
De er i hvert fald ikke dygtige kommunikatorer. Det kan man rolig sige. Og hvis ikke de store investorer køber deres salgstale og investerer stort, så bliver det en længere ørkenvandring uden udsigt til nyheder i en lang periode. Og alt imens under konstant shortpres. Hvordan kan ATP forholde sig så roligt??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind