Bavarian Nordic — Januar 2024
-
Bavarian er en aktie for sig selv. Den er god at swingtrade, hvis man er til det. Mange gør det og det er nok derfor at der kommer så mange bevægelser. Jeg har sagt det for længe: sørg for at sælge lidt, når den stiger uden nyheder, for den falder mindst det samme dagene efter. Ellers grav dem i baghaven og vent 3-5 år.
-
@Cubinvest2021 hvorfor gap lukkes, er jeg svar skyldin, men det næsten altid før eller siden.
-
Det er vist gået meget godt for Zealand siden de skiftede deres CEO.. de har nu en børsværdi på ca. 23,8 mia. Ærgerligt at jeg solgte mine aktier der. Det betaler sig at være tålmodig. Lad os håbe, at det samme sker for Bavarian
-
Nu efter brexit kan vi så ikke slippe af med Chaplin, han er så vidt jeg ved engelsks statsborger
-
Ja, i sådan en aktie, er det absolut vigtigt at have en investeringsstrategi! Helt enig.
-
Short nu på 7,15%. Det går den rigtige vej
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind