Bavarian Nordic — December 2023
-
Godmorgen

-
Det er vi enige i Strøjer. Navnlig når det som hidtil ikke har nogle anættelsesmæssige konsekvenser når man fejler.
-
Når det er sagt er der jo også medlemmer af ledelsen som gør det godt - tænkt blot på ham den kommercielle der kom ind og som vel antageligt driver salget af rejse vaccinerne og sikkert også dem med den nye fabrik og den nye vaccine. Selvfølgelig skal de have noget. Om niveauet, fordeling og antal til de enkelte er korrekt ved jeg ikke. Kunne være spændende at se en samlet opgørelse. God dag til jer alle
-
Shortpositioner på danske aktier torsdag d. 14. december 2023 https://www.proinvestor.com/boards/117264
-
Markedet ser ud til at tage godt imod det
-
Lad bare shorterne smide en masse aktier, de skal jo købes tilbage og lad os håbe de bliver taget på sengen så det bliver over kurs 300. Mon ikke vi ser nogle lønbesparelser til næste år,, nu der er kommet så lukrative bonusordninger på bordet er det vel rimeligt at de går ned i løn samtidig
nå spøg til side, der sker nok ikke -
Det bliver spændende og se om bruddet igennem de 175 får nogen betydning for købsvolumen jvf. flere tekniske modeller som går i køb over 175 https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=45100563
-
Kursen har nu i flere dage holdt sig over den 200 dages glidende gennemsnit og bryder den igennem 175-barrieren, så burde det udløse en købssignal... det må vi antage at shorterne forsøger at forhindre, som det ser ud er tilfældet i dag?
-
Man kan jo håbe at ECB her 14.15 vil bidrage til den gode stemning. Som jeg forstår det er der noget mere gang i den USAs økonomi end i den europæiske, så kan Powell være dueagtig så skulle man tro at også Lagarde kan. Men fordi jeg var lidt overrasket Iver Fed i går, så vil jeg slet ikke tage det for givet.
-
"Well, let's not start sucking each other's d**** just yet, gentlemen" (Mr. Wolf)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind