Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/116403
-
I det mindste er deres anbefaling ikke "Sælg"...
-
De venter bare til at de "gamle" private investorer opgiver aktien og at der derefter kommer frisk blod, som nemmere kan lokkes til at kigge op på taget.
-
Ja, jeg husker godt Carnegies tidligere negative analyser og publikationer af BAVA, men de har vist sig at være spot on. I modsætning af Nordea eller de andre.
-
Der er da masser af værdi skabelse i Bavarian Nordic, at aktiekursen ikke tilsvare det i øjeblikket er ikke ledelse eller bestyrelsen ansvar, det er markedsprisen pt. At du som aktionær ikke har tålmodighed og justerer din portefølje på de 3 opture i gennem de sidste 3 år… det hele er ikke blue sky!!!! Hvis der er så meget mistillid forstår jeg overhovedet ikke man sætter sine penge i et selskab.. må man tage de nedture og opture det med bringer!
-
Vi hører fra tid til anden en del skribenter herinde skrive at man bare kunne tage gevinsten da kursen var oppe. Fakta er jo at Bavarian jo ikke har været i stand til at levere et langsigtet afkast til deres aktionærer og det kan aktionærerne jo netop tilskrive ledelsen/bestyrelsen som bare ikke er dygtige nok
-
Jeg er enig med KimH. Det er ikke mening, at man skal holde øje med kursen hele tiden, når man er langsigtet investor. Dem, som købte for f.eks. 5 år siden regnede ikke med at man nu lå i en lavere kurs. Så skal man ud og erkende, at denne aktie er god til swing- eller daytrading. Og det argument med "hvis ikke du kan lide lugten af bageriet..." holder hellere ikke. Man vil da gerne kæmpe for at få noget af sin investering tilbage. Og ledelsen må gerne kritiseres, hvis de over en 10-årig periode
-
Med alt den tid du bruger foran skærmen på at fortælle side op og ned, så fatter jeg ikke du har solgt på dens store opture, i hvertfald taget toppen af gevinsten, hvis du har været så lang i Bavarian, du har vel ikke i din vildeste fantasi regnet med at Bavarian ville ligge i kurs 1000 som marked er pt. Mange selskaber bliver banket tilbage til start i øjeblikket!! Skal nok vende igen tålmodighed!!!
-
ikke har skabt en reel og solid afkast for investorerne.
-
Hvis du har været med i 5 år??? Så har der været rigeligt med tid til at sælge i betydelig højre kurs, og med gevinst!!!! Det har ikke noget med ledelse eller bestyrelse de driver et selskab og skal ikke forholde sig til hvad dagskurs er eller kommenterer på det, i min agenda!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind