Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
Personligt tror jeg at folk er bekymrede for om deres nuværende setup kan "fodre" 1350 ansatte på den lange bane, Bavarian har tilkøbt sig rigtig mange fremadrettede omkostninger og pt. har de jo ikke gjort anslag af at trimme omkostningssiden, på trods af fejlede vaccineforsøg
-
Må indrømme, at jeg er noget forundret omkring dagens debat her. Et selskab, som jeg har aktier i, kan snildt både stige og falde, uden jeg løfter et øjenbryn. Men i det sekund, jeg ikke har tiltro til bestyrelsen/ledelsen, så bliver der solgt, og jeg er forhåndværende aktionær.
-
Altså! Hvis ikke har tilliden, hvorfor finder I så ikke et andet selskab, at investere? Det er mig en mega gåde!
-
Det er nemmere at skifte til en aktie, hvor man tror på ledelsen, end det er at blive hængende i dyndet, i en aktie, hvor man har mistillid til ledelsen

-
-
@fiji - hvorfor hulen lige nøjagtigt den 31.12.? Om du skifter til en, eller flere, andre aktier, påvirker da på ingen måde, det tab du allerede har konstateret. Se dog fremad, og find nogle alternativer, hvor ledelsen og bestyrelsen, allerede har vist kompetancer. Det der med, at man ikke kan sælge en aktie, p.g.a. Man har tabt fir meget, er noget nonsens.

-
P.S. @fiji Undskyld miy direkte sprogbrug - det er anvendt i den allerbedste mening

-
Bavarian Nordic er den aktie jeg har tjent flest penge hen over årene, vi taler meget store tal. Jeg har kikket på deres regnskaber, lyttet til Webcast, kikket på analyser. Min konklusion var efter RSV kikset at jeg forøget kraftig min post, I dag har jeg forøget igen og ligger nu med en god stor post aktier. Jeg forventer at købe ydeligere over de kommende dage - jeg forventer de ifm Q3 regnskabet kommer mere dybt ind på fremtiden som medicinalvirksomhed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind