Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
Og du synes det er fint at kun en udvalgt skare kan have den kvalificerede debat, fordi chaplin lige føler for at han vil fortælle en del af investorerne noget vigtigt, og ikke alle investorer. Chaplin skal ud!!! Så vil aktien stige!
-
Efter at have summet over dette er jeg ret sikker på, at artiklen / henvendelsen til Finans.dk var en klar strategi fra deres side. Først lufter de noget ud til markedet via en artikel og derefter kommer der en mere officiel udmelding, hvor den dårlige nyhed kommer (at de nedjusterer). Det har de gjort før men hints om at de tvivlede på deres egen Covid-vaccine osv. Og det er NETOP derfoir at shorterne har øget til 9,5%. De ved det. Jeg tror vi skal ned mod kurs 100 snart. Desværre
-
..KimH, især hvis Rolf så blev nomineret
- men enig, selskabet må tænke på selskabet nu. -
...selvfølgelig nedjusterer de ikke i år.
-
Hvorfor stiger shorts så, nu når Bavarian ikke længere er en biotek aktie?
-
..fordi de langsigtede forventninger, apparantly, er ændret. Og spillet kører jo, især ved tvetydige meldinger. Jeg tror fortsat på aktien og selskabets fremtid. Men styrmanden må skiftes.
-
Enig. Men det synes bestyrelsen eller ATP åbenbart ikke.
-
Økonomisk ugebrev har tidligere bragt en artikel hvor det viser sig at Claus Berner Møller tidligere har haft ansættelse hos Bavarian og netop derfor stillier man lidt spørgsmålstegn på ATP's engagement i investeringen, artikeln kan læses gratis her https://ugebrev.dk/flashnews/atp-boer-granskes-bavarian-investeringen-den-beroemte-draabe/
-
..på den positive side, så tror jeg ss for aktietilbagekøb nu er steget væsentligt i og med de helt store udviklingsomk bliver skåret fra..og med forventeligt overskud på min 1-2 mia ongoing de kommende år...tror dog først
det luftes til årsrapporten. -
I en periode kunne de jo også bare udbetale say 40% af det årlige overskud og spare de 60% op så de har et fornuftigt beredskab til opkøb af evt ny vaccine, hvis muligheden skulle opstå. Men indtil videre er jeg langt, langt mere interesseret i en detaljeret plan for en ny strategi
-
Men herudover, så er aktietilbagekøb normal praksis …og absolut lovligt. Det foregår lige nu i mange aktier
-
Jeg forstår iøvrigt ikke at Bavarian er et af de selskaber der er langsomst til at præsentere deres kvartalsregnskaber, kunne det ikke være en ide for dem at fremrykke kvartalsrapporteringen hvis der er gode tal? eller regnskabsmanden holder måske ferie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind