Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
Jeg tror du fejllæser Hansen, det han menere er den skal handles med samme R/E som andre medical firmaer. Ig ikke på blue sky værdi ansettelse som bioteck firmaer. Medicinalfirma handles til 10-20× p/e. Så ja det bliver afgørende hvad de kan skaffe af omsætning og overskud på rejsevaccinerne
-
Mht til p/e bliver de også presset, da de jo har 1350 medarbejdere til en forholdsvis lille omsætning. Normalt omsætning på en medicinal medarbejder er 5mill+, så de skal op på ca 6m,5 mia eller 1mia usd for st omsætte noget ligende andre peers, og de siger de selv de ikke kommer til.
-
Per Hansens kommentarer i deres helhed fra i morges: https://www.proinvestor.com/boards/116049/
-
Tror også de har fundet ud af det slet ikke går. Nok derfor de melder ud som de gør
-
Enig med Jer - dem der investerer i BAVA , og kun BAVA, må gå med skyklapper på. Når I skyder på ledelsen og alt andet, så se dog lidt ind på Jer selv som investorer.

-
Tag dog, for hulen, og sæt Jer ned og se på alternative investeringer. Der er så mange, gode og bundsolide, selskaber at investere i. Det er simpelthen pinligt, at se de daglige negative kommentarer omkring BAVA . Sæt Jer ind i aktien, og selskabet, og træf så Jeres egne beslutninger. Alt det andet brokkeri er, undskyld, pinligt.
-
P.S. undskyld mit ret direkte sprogbrug

-

-
Ser jævnligt en annonce omkring PIP - aner ikke hvad det er

-
At sætte sig ind i et selskab og tage sine egne risiko og investering, må man selv tage ansvar for!!! Men når et børsnoteret selskab er i gang med omstrukturering med en 2025 plan og på en nat laver det om til en turnaround, så ville jeg os lige kigge mig over skuldren og tænke hvad er det for en fortælling toppen vil med den udmelding uden at informere aktionærerne!!! Sådan udmeldelse kommer man ikke med i en låst artikel i Finans, det har jeg aldrig oplevet før set ske.
-
Godmorgen

-
Shortpositioner på danske aktier onsdag d. 11. oktober 2023 https://www.proinvestor.com/boards/116066
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind