Bavarian Nordic — September 2023
-
Bavarian/ATP: Ser større værdi i selskabet trods vaccineflop https://www.proinvestor.com/investornyt/1047990/bavarian-atp-ser-storre-vaerdi-i-selskabet-trods-vaccineflop
-
Jeg føler mig heller ikke forledt. Kandidater flopper. Sådan er biotek. Men modsat ATP så finder jeg at ledelsen er egenrådige, arrogante og faktisk dovne, når de på forhånd udelukker så meget som bare at diskutere om der findes en alternativ (og bedre) strategi end den strategi man altid har fulgt, og som der ikke har været meget værdiskabelse i.
-
Artiklen i børsen er lidt skævt vinklet, alle 3 der udtaler sig investerer ikke for egne penge så hvis de sagde det var en dårlig investering ville de jo kritiserer deres egne evne . Det ville være sjovt at høre en der har sat egne penge i firmaet hvad de mener. eller nogen der har fravalgt at købe dem om hvad grunden var til fravalget.
-
Du mener selvfølgelig ATP og ikke PFA?
-
Hvornår forventes readout eller eller forrventningerne til omsætning og indtjening
i 2024? -
Det er jo altid en gåde i det fir.a. personligt er jeg ikke interesseret i 2024 forcast, den burde være hjemme i ordrebogen. Mig største concern er omkring 2025 og frem, findes der et vedvarende marked for mpox, eller falder salget tilbage til kun at omfatte alm pox. Hvad sker der hvis pox vaccinen kun sælger for 8-900mill som tidligere og ikke den mange mia den sælger nu. Der er ingen mulighed for at rejsevaccinerne kan lukke hele hullet. Så lidt udmeldinger fea bavarian omkring dette ville
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/115392
-
Bavarian Nordic tildelt yderligere kontrakt om levering af koppevacciner til strategisk lager i EU
-
Til en værdi af 11 mio. euro (ca. 82,5 mio DKK)... en lille ordre,
men positivt alligevel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind