Bavarian Nordic — August 2023
-
Mit bud er det, som jeg lige har skrevet: “Hvorfor benytter selskabet ikke at det er et pænt overskud til at lave et aktietilbagekøb med nogle af midlerne?” Det vil sende en stærk signal om, at man selv tror på casen og at markedsværdien er fundamentalt lav. Mange selskaber gør det, men mig bekendt ikke dette. Hvorfor?
-
En forklaring på, hvorfor der er blevet ryddet op i chatten? Har vi skrevet noget, som vi ikke måtte? Jeg mener ikke at de seneste indlæg var spammende eller gentagelser… var de irrelevante?
-
Beklager vi ikke har fået tjekket op på BjarneNørager. Tak til jer som har sendt mig besked om at vedkommende er nyt alias. Det må I gerne gøre fremadrettet, når nye aliaser dukker.
-
Cubin..Når BjarneNørager får sin karantæne som nyt medlem slettes hans opslag plus svarene herpå.
-
bikube...Det kan han så begynde på som alle andre nye her i chatten efter 30 dages karantæne.
-
Efter vi har indført denne regel er balladen og spam svundet markant ind.
-
Ok. Tak for svar. Vi må håbe på, at han vender tilbage for der er også brug for positive indlæg her. Mange af de “gamle” har ikke skrevet længe
-
Det som det altid er med aktier og debat. Stiger aktierne i kurs har vi mange positive skriverier. Falder de i kurs har vi overvejende negative.
-
I de 23 år jeg har været aktiv på de sociale aktiemedier har det altid været sådan.

-
KimH Coronavaccinen er de kontraktligt forpligtet til at køre til ende, om den så kan blive til forretning, må tiden vise. Selv om Pox vaccinen falder tilbage efter Mpox, forsvinder den jo ikke, og rejsevaccinerne har jo vist meget stor omsætning, og med ca. 30% af omsætningen på bundlinien, er jeg slet ikke nervøs for fremtiden.
-
BAVA: Opdatering på programmet for COVID-19 boostervaccine https://www.proinvestor.com/boards/115097
-
og her er hvad aktionærerne blev lovet flot Henrik Juuel : https://www.euroinvestor.dk/nyheder/bavarian-direktor-svarer-igen-pa-angreb-har-lofte-til-investorerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind