Bavarian Nordic — August 2023
-
Hvordan er folk så overrasket over dagens fald? Den er jo lige efter bogen med denne aktie. Først stiger den lidt efter gode nyheder og derefter ned igen. Aktien er smadret af shortere og daytradere. Man tjener ikke penge ved at være langsigted i Bava (se kurshistorik i 5 års graffen), men ved at day-/ swingtrade den. Desværre. Og det er virkelig trist
-
Henrik Juuel sagde forleden, at du skulle de genvinde investorernes tillid og synliggøre, at de ikke længere var et biotekselskab. Men før det sagde Chaplin i Børsen, at de ikke vil droppe egenudviklingen og research... Kan de slet ikke blive enige og melde noget klart ud? Og så sagde de også, at en emission var en af de værktøjer de havde. Jeg forstår godt at investorerne holder sig væk.
-
Det matcher vel meget godt det der tidligere er skrevet, at der skal nyt blod på ledelsesgangen.
-
Jeg er nået der til at når folk spørger mig hvilke større aktieinvesteringer jeg har, glemmer jeg at nævne at Bava er min største aktieinvestering. Det er pinligt jeg har taget så meget fejl af en virksomhed
-
Her er du ikke alene med den følelse
-
Jeg er begyndt ar kalde den “Bavianen” (undskyld for det irrelevante indlæg)
-
Forleden var der en skribent der mente, at man kun kunne kommentere på chatten, hvis man ejede aktier i selskabet. Hvorfor dog sådan en underlig indstilling?
-
Fire tilfælde af ny coronavariant i Danmark: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/fire-tilfaelde-af-ny-coronavariant-i-danmark/9921653 . God weekend (det er jo bare penge…)
-
Når nu i efterlyser strategi, synes det for mig klart at ma heller ikke som kritikker både kan blæse og have mel i munden. Der efterlyses nye produkter, samtidig med 0 opkøb, og nul forskning, og skulle den stegte due komme forbi, skal ledelsen have frasagt sig muligheden for en super handel på forhånd. Casch er King, så lad nu firmaet få arbejdsro
. -
26/8 2023 07:17 af VærKritisk
00:30. Jeg er kritisk og synes vi trænger hårdt til en ny strategi. Klart! Jeg vil ikke have forskning, nej. Men jeg vil nu gerne have udvikling via opkøb, som man dog foretager i et fornuftigt tempo man har råd til og ligesom sparer op til ved kun at udbetale 40% af årets overskud i udbytte mens de 60% i nogle år går til at opbygge et passende stort økonomisk beredskab -
(Indlæg flyttet fra Aktiesnakken).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind