Bavarian Nordic — August 2023
-
Det er korrekt - men da selskabet under de nuværende markedsbetingelser - hvor det ser svært ud kommercielt at afsætte vaccinen - kan siges at have en betydelig egeninteresse i, at vaccinen ikke godkendes - da statsstøtten dermed ikke skal tilbagebetales - vil staten nok ikke acceptere, at selskabet selv får lov til at vurdere dette.
-
Noget andet, som er berørt her i chatten tidligere, er, om Bava ikke burde prøve at bygge videre på det faktisk super gode fase 3-resultat i relation til primary endpoints og blot tilpasse vaccinen til de nyere varianter? Jeg er klar over, at det på HCA-eventet for nylig blev nævnt, at ABNCov2 ikke er beregnet til dette, men Expres2ions CSO har tidligere udtalt, at det godt skulle kunne lade sig gøre relativt let
-
Man savner de positive og optimistiske indlæg fra PengeOpPengeNed i denne
chat,,, -
Eller PengeopPengevæk. Er fuldstændig i samme situation. Mine penge i Bava er også væk, aldrig har jeg tabt så meget på en aktie. Det er kun min egen grådighed, der er årsag til det.
-
Ja, det er indtil videre en træls BN uge. Hvis vi kunne se, hvem der handler aktien, vil jeg tro, at det er "gutterne", der handler frem og tilbage med sig selv. Og kan man få kursen ned, så er der gode gevinster til shorterne. Men det har ikke noget med værdierne i BN at gøre. Heldigvis. Og havde jeg været mere velstående, havde jeg købt BN aktier i dag. Jeg sælger ikke mine BN-aktier! Hvad angår aftalerne mellem partnerne Bavarian Nordic, AdaptVac og ExpreS2ion, så har jeg læst mig til
-
at AdaptVac har fået 4 mio. Euro upfront. At de kan få op til 136 mio. Euro i udviklings- og salgsmilestones. Og at de kan få fra etcifrede op til tocifrede ryalties af Bavarian Nordics indtægter. ExpreS2ion får indtægter fra Adaptvac, således at de får op til 2 mio. Euro i milestonebetalinger og et lavere tocifret royaltybeløb fra AdaptVac. Jeg vil tro, at parterne formentlig forhandler revision af betingelser, såfremt BN går videre med Covid-vaccinen. En overset ? facet ved Adaptvacs vaccine,
-
Som jeg husker det var der flere debatører fremme og advare mod at tro, på at træerne vokser ind i himlen. Der var meget tvivl om, evnen til selv at udvikle vacciner, hvilket de desværre fik ret i. Bare jeg havde lyttet til dem
-
PS: man har kun tabt sine penge, hvis man sælger sine aktier til disse latterligt lave kurser. Og BN har udviklet vacciner, der virker! Det er alle de mennesker, der har pådraget sig MPOX meget glade for! Og det vil alle uvaccinerede mennesker, der løber ind i en koppeepidemi også være. Husk nu det midt i al mismodet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind