Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Rolf Sørensen har udtalt sig til Børsen i forgårs omkring det med projekterne her og nu. Det er først og fremmest fase 3-data på selskabets vaccinekandidat mod sygdommen chikungunya som ventes inden længe. Herudover er der ingen andre senfaseforskningsprojekter.
-
Om den tidlige pipeline udtaler Rolf Sørensen: "“Det, vi har, er ganske få fase 1-programmer, der hverken koster væsentlig kapital eller ressourcer, så der er slet ikke noget, der minder om de millioner eller milliarder, det koster at køre et fase 3-projekt".
-
Hej alle. Tænker I, at det negative resultat på RSV og indstillingen af dette program kan betyde, at Bava vil gøre mere for at holde fast i Coronaprojektet? De har jo nærmest lagt det i graven ved at give klart udtryk for, at de ikke er indstillet på at tilpasse vaccinen, hvis den viser for ringe virkning over for de nyere varianter noget som Expres2ion ellers i deres pressemeddelelse om langtidsdata fra fase 2 udtrykte, at man sagtens kunne.
-
Match..Takken sender jeg videre til Stroka. Det var ham som var hurtigst med slette- og udsmidningsknappen. Vi har slettet over 50 indlæg siden lørdag. Bundniveauet har desværre været endnu længere nede end det Susinvest skrev.
-
Det er et godt spørgsmål CSørensen.Håber at du får nogle gode svar på det.
-
Udbruddet var situationen en helt anden. Den ledelse vi har i dag har absolut ikke evnet at skabe værdi for aktionærerne. Derfor skal den i min optik ud NU. Jeg har for lang tid siden skrevet noget tilsvarende men blev i den grad upopulær på det. Men nu tror jeg vist at vi ser resultatet af en ringe ledelse.
-
@VærKritisk (10:05) Da ikke alle har abo på Børsen, var mit indlæg 9:57 blot tænkt som "service"-info i tillæg til din kommentar om, at PC skulle have henvist Børsen til best.formanden. Altså det var blot for at sige, at Børsen havde faktisk haft kontakt med Bava - men at bestyrelsen åbenbart ikke ønskede at udtale sig. Ellers er jeg enig i stort set alt, hvad du skriver, især 11:36 + 11:37. Havde formanden stillet op i weekenden, kunne noget af mandags-faldet måske været afværget.
-
Jeg tror nu faktisk ikke at han kunne
-
Sorry. Jeg tror nu faktisk ikke at han kunne have afværget det fald, hverken helt eller delvis. Iøvrigt, og gid jeg tager fejl, men jeg er nu ikke helt overbevist om at kursen er færdig med at falde. Der kunne godt komme en bølge mere. Og så ikke mere fra mig om BN i denne omgang.
-
Ser stor risiko for, at vi skal længere ned, måske endda en del, men fæster lid til, at analytikerkorpset (og ikke frustrerede porteføljemæglere) har regnet korrekt... Er der mon for mange aktonærer, der ser for kortsigtet på aktien i dag, hvor Bava er i en helt anden situation end i før? Pandora havde også sit hyr med shortsælgere / nervøse investorer gennem flere år. Sidstnævnte er førstnævntes llivret... Forståelig frustration, hvis man kun besidder Bava-aktier og er kortsigtigt.
-
Tænkte lidt over PC udtalelser omkring at de er blevet profitable i hans tid. Dagen inden de begyndte deres opkøb var bavarian værdi 7100mio, så er der gennemført aktieudvidelser for 7300mio og værdien idag er 11000mio. Det vil sige at med dagens kurs er det oprindelige bavarian og koppevaccinen kun 3700mio værd, altså 3400mio mindre end i 2019??? Umiddelbart ser det ikke godt ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind