Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Super ærgerligt de fejler.. men igen indlæg der generelt angriber deres Strategi.. kan stadigvæk ikke se at der er noget galt med Bav strategiske målsætningen, selvom et af produkterne i Pipeline fejler. Som jeg opfatter hvad der er delt, kunne de måske være mere tydelige på deres “How to..” og det bliver nok nødvendigt at præcisere nu.
-
Igen, detaillerne i strategien er ikke helt tydelige.. de har 3 ben at stå på: vaccine pipeline, produktion og kommerciel excellence.. men jeg kan ikke se at man har forklaret i hvilket omfang produktion og kommercial er strategiske styrker. De nævnes blot.
-
Fair at man er frustreret over fejlskuddet, men hovedpointen er vel om selskabet er istand til at indfri de strategiske målsætninger. Som jeg ser det, er man godt på vej og Bav er en langsigtet investeringen på deres fornuftige strategi. Spørgsmålet er vel, hvordan de har tænkt sig at yderligere udbygge pipeline, nu, en væsentlig indtægtskilde er forsvundet.
-
Så galt er det vel heller ikke, @POPN. Men lad os nu se, når der kommer lidt mere kød på d.23. Personligt ser jeg det da absolut ærgerligt - men så heller ikke mere.
-
Igen måske værd at erindre, at de allerfleste analytiker har haft covid/rsv på 0 kr. i et stykke tid. Måske har det reelle dyk allerede fundet sted fra 230 til 190. Et fald i morgen kan skyldes kombi af shortere og panikudsalg. Diverse porteføljeforvaltere mener, at dykket i morgen bliver på 20-25%, jf. artikel i Børsen, men jeg hørte en podcast (Mio-klubben?) i sidste måned, hvor en forvalter havde Bava som sin største position, men han var uvidende om de ændrede FDA-krav for Covid-vaccinen!
-
Er stoppet med at lytte til Mio-klubben. Det jeg har hørt derfra, er i stort omfang lovprisninger af egne investeringer.

-
@Klarussen 18:12 Bibos llink henviser til "artikel" med kursgraf i Økonomisk Ugebrev d.d. "FORMUE
Teknisk: Bavarian skal sandsynligvis teste ned mod 170". Ganske fint input - ville dog være rart med kilde + indhold til de links, der postes... -
@Pensionisten:
medgiver - afhængig af vært og gæster - at kvaliteten er svingende... -
Bavarian Nordic: Hvor hårdt et slag er RSV fiasko? https://www.proinvestor.com/boards/114177
-
Bavarian Nordic skrotter profileret vaccine-program efter skuffende forsøgsresultater https://www.proinvestor.com/investornyt/1019861/bavarian-nordic-skrotter-profileret-vaccine-program-efter-skuffende-forsogsresultater
-
Bavarian rundbarberes efter vaccineflop: Amerikansk børshus skærer kursmål med en fjerdedel https://www.proinvestor.com/investornyt/1019865/bavarian-rundbarberes-efter-vaccineflop-amerikansk-borshus-skaerer-kursmal-med-en-fjerdedel
-
Jefferies Anbefaler Køb, kurs 245. Det bekræfter, at BN er en virksomhed med en
god økonomi og eksisterende produkter, der sælger godt -
-
Hvis BAVA opgiver deres egenudvikling (af MVA-BN), og bliver et rendyrket produktions og ikke længere et primær biotek-selskab. bliver det blive interessant at se kurs-reaktionen på den lange bane. Det vil efter min mening være yderst positiv og den rigtige vej frem. så har de mulighed for at konsolidere sig og give aktionærerne ro på. menere dog også se det vil kræve en mere salgs orienteret ledelse, end den udviklingsorienteret vi har i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind