Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Godmorgen.

-
Sundhedsmyndighederne i Portugal har opdaget et nyt udbrud af mpox-virussen, tidligere kendt som monovirussen, som i alt er 37 tilfælde inden for den sidste måned, og alle er bosat i regionen Lissabon og Valle del Tajo.
-
-
Der skal godt nok noget salg af rejsevacciner til nu for at holde 1400 medarbejdere og fabrikker kørende. Medmindre der kommer et Mpox udbrud, eller BN reorganiserer sig og fyrer en del medarbejdere, så har jeg svært ved at se, at virksomheden skal kunne tjene penge de næste par år.
-
Jeg har sovet på meddelen af igår - Børsværdi fredag 14,8 Mia, egenkapital jf. sidste regnskab 9,1 Mia - Uændret forventning til Ebita på 2 Mia, dvs et overskud på ca. 1,6 Mia før skat. Estimeret P/E på 8,09. Gennemsnitlig kursmål jf. Bloomberg inden dette 366,57. Det sidste - Det sidst opkøb de lavet er som jeg forstå det lavet til en rigtig god pris samt CHIKUNGUNYA data af den 20/6 var g
-
gode - Ja mange bliver skuffet men prissætningen er også meget billigt - derfor tror jeg også der vil være køber i markedet til Bavarian - M-prov forsvinder ikke igen, Verden er køber til dette, deres rejsevacciner har en god fremtid - kik lige på de problmer der er med Flåder i Danmark, det forsvinder jo ikke igen. Så ro på og læse op på deres faktiske oplysninger og gå ikke i panik - der er også en dag efter mandag - God søndag.
-
YPE - USA har en hensigt om at vil have 132 Mio dossier kopper vacciner, med udviklingen af Mporx er behovet for dette endnu større, den sygdom forsvinder jo ikke nu. Rejsevacceiner - folk vil rejse og den udvikling stopper ikke og sygdommen relateret til dette vil også forsætter opad - 6 Mia i omsætning for i år er rigtig godt og det skal nok blive bedre - mindre med prissætningen på Bavarian kan også gøre det. Så overordnet positiv på Bavarian selv om RSV ikke lykkes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind