Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Det her er biotek i en nøddeskal. Er data ikke gode nok falder fuglen på taget ned på jorden og dør. Heldigvis for aktionærerne har Bavarian noget der ligner en hæderlig basisforretning. Den vil i et vist omfang kunne afbøde kursfaldets størrelsen på den korte bane. For mange af aktiens kortsigtede investorer er deres investering nu blevet en lang en af slagsen.
-
Jeg frygter at resultaterne har været i hænderne på ledelsen længe. Det er også derfor at de har skiftet tone og fremfører sig nu mere som et rejsevaccineselsskab i hele 2023. Går også hånd i hånd med køb af Emergent. Jeg nægter at tro, at Henrik CFO, ikke kendte noget til det, da han senest havde webinar med HC Capital.
-
Det er nu ikke normalt, at der "ryger hoveder" i samme øjeblik, at et lægevidenskabeligt forsøg fejler i fase3. Det gør de fleste.
-
Altså med mindre selskabet er en "one-trick pony".
-
Godt man ikke fik købt. Havde også en bange anelse omkring RSV, så havde solgt i maj og juni. Kunne godt finde på at gå ind igen, hvis kursen er rigtig ellers venter man bare… Der skal nok komme nogle muligheder det næste 6-12 måneder.
-
Servicemeddelelse: Et nyoprettet alias har stadig 30 dages karantæne før vedkommende kan skrive i Bavarian-chatten.
-
Hope was not a good strategy
… en slagen pipeline og en ledelse jeg har nul tiltro til. Mon ikke de pludselig selv syntes at en corona vaccine er interessant til en sund drift - på en vaccineplatform som er god. Problemet er blot at vores CEO ikke er super til drift. Han vil hellere købe op. Øv, men thats life. God aften til jer alle 
-
Tak WWW.."Håb" er aldrig en god strategi i aktieinvestering. Også god aften til dig.

-
Min store udfordring er i hvilket omfang det er slut med egen udvikling.
Så skal multipler ihvertfald være helt anderledes, hvis det kun handler om at købe andres vacciner for aktionærenes penge -
Præcis Helge. Men jeg håbede på Bavarians pipeline og har længe ikke haft tiltro til Bavarians ledelse. Covid tror jeg reelt forsat på, men ledelsen bliver ved med at tale det ned og i min optik træffe nogle dårlige valg. Nå - nok om det. Det er jo kun penge. Mon ikke det hele er bedre om 12-18 måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind