Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Når simple detaljer, som fx opdatering af antal ansatte globalt + eksempler fra @WWW, fejler, så kan der opstå tvivl om hvorvidt kompetencerne til at udføre noget større er til stede... "The difference between something good and something great is attention to detail." Charles R. Swindoll . Eller som en kendt dansker en gang sagde "Rettidig omhu", hvilket betyder "at man skal gøre tingene ordentligt og til tiden. Man må ikke sjuske med sit arbejde", jf. Wiki.
-
Bava´s Ebolavaccine var/er booster til JnJ´s vaccine, og det er JnJ, der står for det. De købte boosteren af Bava, og gav den gratis til visse lande. Jeg mener, at de købte hele lageret, så JnJ ligger inde med det, hvis der skulle blive brug for det igen.
-
fra Bava's pressemedd. Phase 3 study failed to meet one of the success criteria of the primary objective
RSV program to be discontinued
COPENHAGEN, Denmark, July 22, 2023 – Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) today announced that its Phase 3 clinical trial of MVA-BN
RSV, a respiratory syncytial virus (RSV) vaccine candidate for adults ≥60 years of age did not meet all the primary endpoints of preventing lower respiratory tract disease (LRTD) from RSV. -
Det var da lidt af en begmand - link til hjemmesiden https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=6808
-
Fase 3 forsøg opnåede ikke det ene af kriterierne til opfyldelse af de primære mål
Fase 3 forsøg opnåede ikke det ene af kriterierne til opfyldelse af de primære mål
Udviklingen af RSV-programmet ophører
https://www.proinvestor.com/boards/114165 -
RSV - kedeligt - Kursmål uden RSV er stadig højere end kursen er nu. Det positive er at de har bekræftet at der er uændret resultat forventninger for 2023. Modsat da det gik alt med Kræftvaccinen for år tilbage er kursen temmelig lavt, så går den fuldstændig i gulvet vil jeg overveje køb af flere Bavarian aktier. Min vurdering var at de ville komme med positiv opdatering på rejseforretningen - dette er nu bekræftet desværre på baggrund af RSV ikke fungere omvendt lykkes de med andet..
-
Riis7 - du skal vist ikke have denne type aktier i den beholdning - det går oftest galt med nye vacciner end det modsatte. Glæde dig over at kursen ikke ligger så den falder med 50% som ved Prostvac (Håber og tror jeg ikke ;-)). Vi har søndagen til at tænker over det samt planlægge hvad vi gør på mandag - som sagt min plan er at hvis de går i gulvet at kører flere og modsat da det gik galt med Prostvac har jeg alene placeret ca. 3,5% af in portefølje i Bavarian.
-
Så behøver de ikke bruge mere krudt på det
Troede nu heller aldrig på det ville være noget de kunne tjene penge på…..spændende hvor stor en røvfuld den får på mandag 
-
Det her er biotek i en nøddeskal. Er data ikke gode nok falder fuglen på taget ned på jorden og dør. Heldigvis for aktionærerne har Bavarian noget der ligner en hæderlig basisforretning. Den vil i et vist omfang kunne afbøde kursfaldets størrelsen på den korte bane. For mange af aktiens kortsigtede investorer er deres investering nu blevet en lang en af slagsen.
-
Jeg frygter at resultaterne har været i hænderne på ledelsen længe. Det er også derfor at de har skiftet tone og fremfører sig nu mere som et rejsevaccineselsskab i hele 2023. Går også hånd i hånd med køb af Emergent. Jeg nægter at tro, at Henrik CFO, ikke kendte noget til det, da han senest havde webinar med HC Capital.
-
Det er nu ikke normalt, at der "ryger hoveder" i samme øjeblik, at et lægevidenskabeligt forsøg fejler i fase3. Det gør de fleste.
-
Altså med mindre selskabet er en "one-trick pony".
-
Godt man ikke fik købt. Havde også en bange anelse omkring RSV, så havde solgt i maj og juni. Kunne godt finde på at gå ind igen, hvis kursen er rigtig ellers venter man bare… Der skal nok komme nogle muligheder det næste 6-12 måneder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind