Bavarian Nordic — Juli 2023
-
...så lad os istedet forestille os algoritmen, hvis der kommer positive rsv data...'anyday', som han sagde.
-
Tesla, Opera, kunstig intelligens og shorting er nogle de af emner, Helge Larsen guider dig igennem i denne uges kommentar. Der er desuden kommet nye, skarpe debattører til på ProInvestor.com, som kommer med gode input til interessante selskaber, swingtrading osv. Det får du et overblik over i denne korte video.
https://www.proinvestor.com/boards/113761' -
Er glad for at jeg solgte hovedportionen af beholdningen, da Jean-Luc solgte sine i over kurs 200. Jeg så det helt klart som et signal for mig da han solgte.
Jeg begynder at supplere nu på disse niveauer. -
Måske han burde gøre det samme nu og score en pæn gevinst, hvis han altså selv tror på casen...
-
..alt biotek har jo været presset, især dansk.
-
Der var en rigtig god performens af Henrik i går på vegne af ledelsen og BN! Er ikke i tvivl, BN’s RSV fase 3 skal nok falde godt ud
Kan klart anbefale andre at se klippet 
-
23 Mpox tilfælde i Taiwan på en dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind